TransPhotoГородской электротранспорт

Комментарии к Tatra T3SU № 5769

Отобразить все комментарии

««12345 ··· 8»»
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 03.09.2018 21:38 MSK
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 03.09.2018):
> Громадське обговорення не єдина можлива форма.

Авжеж, можна ще думки прочитати або місцеві вибори провести з відповідним порядком денним )


Цитата (Santehnik, 03.09.2018):
> Ну коли пасажир для транспорту, то звісно що пасажира з Троєщини на Позняки будемо везти через Чернігівську.
> А от коли транспорт для пасажира, то довга відстань має долатись найкоротшим шляхом

Як її долати найкоротшим шляхом, якщо колії прокладено по Миропільскій-Хоткевича?

Цитата (Santehnik, 03.09.2018):
> В нас з'явився шалений пасажиропотік з Ялтинської до Троєщини?

Судячи з МТ 529 та 509 - щось там таки є. А якщо до Дарниці продовжать низку поїздів західного сполучення, то він точно з*явиться.


Цитата (Santehnik, 03.09.2018):
> маршрут № 445 на якому курсує 26 нових Богданів з інтервалом руху 3 хвилини.

Який більшою мірою краде пасажирів у А45, аніж у Т8. І, незважаючи на шикарний інтервал, 445 часто їздять напівпорожні (бо там і 526, і 545, і 225 тощо).


Цитата (Santehnik, 03.09.2018):
> 15 старих зачуханих А092 з інтервалом руху 6 хвилин.

15 машин з інтервалом як у Т8 - це показник.
При тому, що МТ526 - ПОВНИЙ дублер трамвая, з усіма вивертами від А до Б (крім "трикутника"). У той час як МТ445 дублює "вісімку" лише на декількох кілометрах шляху.


Цитата (Santehnik, 03.09.2018):
> Троєщину на Позняки везти нормально

Нормально... Маршрут "трьох палиць" наразі є таємним чи Ви зможете його озвучити?
+1
+1 / –0
Ссылка
Santehnik · Киев · 03.09.2018 21:21 MSK
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 03.09.2018):
> Хіба було громадське обговорення з цього приводу?

Громадське обговорення не єдина можлива форма.

Цитата (ObolonsSKY, 03.09.2018):
> Що значить "заїзд"? Чернігівська - стратегічний пункт у русі більшості лівобережних маршрутів, як бусів, так і трамваїв.

Ну коли пасажир для транспорту, то звісно що пасажира з Троєщини на Позняки будемо везти через Чернігівську.
А от коли транспорт для пасажира, то довга відстань має долатись найкоротшим шляхом, щоб пасажири могли подолати цю відстань як можна швидше.
Щоденні навколосвітні екскурсії нікому не цікаві.

Цитата (ObolonsSKY, 03.09.2018):
> На якій від Ревуцького до Славгородської включно виходять щонайменше чверть пасажирів Т8 увечері та стільки ж заходять зранку)

В нас з'явився шалений пасажиропотік з Ялтинської до Троєщини?

Цитата (ObolonsSKY, 03.09.2018):
> І чомусь МТ526, яка повністю дублює Т8, живе та процвітає й понині. Хто ж нею користується - любителі об*їздів?

Процвітає це маршрут № 445 на якому курсує 26 нових Богданів з інтервалом руху 3 хвилини. 526 і близько не може таким похизуватись. Там курсує близько 15 старих зачуханих А092 з інтервалом руху 6 хвилин.
526 просто існує. Звісно це не зачуханий маршрут, але і не "топовий".

Цитата (ObolonsSKY, 03.09.2018):
> Як це - "прямого"? Якщо мається на увазі "без заїзду на вокзал", то цим втрачається немалий відсоток пасажирів, які будуть змушені й надалі сідати на зачухані МТ529 (що чомусь не їдуть за "прямим маршрутом" по ХШ, а вперто заїжджають на Ялтинську-Привокзальну).

Саме тому достатньо Т20 до вокзалу, а Троєщину на Позняки везти нормально.
0
+0 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 03.09.2018 20:36 MSK
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 03.09.2018):
> Звідки це відомо?

Хіба було громадське обговорення з цього приводу?
0
+0 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 03.09.2018 20:36 MSK
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> Спочатку заїзд до Чернігівської,

Що значить "заїзд"? Чернігівська - стратегічний пункт у русі більшості лівобережних маршрутів, як бусів, так і трамваїв.

Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> потім промзона коло Чернігівської

Не найкраще місце, але насправді отой "Чернігівський трикутник" не є настільки страшним: Т22 від вокзалу через промзону їде лише на декілька хвилин довше, аніж прямоходний А63 (це якщо раптом немає пробок на Дарницькій і Гагаріна, бо інакше автобус опиняється десь далеко та глибоко). При тому, що у Т22 відсотків на 30 більше зупинок!

Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> потім Тростянецька вулиця.

На якій від Ревуцького до Славгородської включно виходять щонайменше чверть пасажирів Т8 увечері та стільки ж заходять зранку)

І чомусь МТ526, яка повністю дублює Т8, живе та процвітає й понині. Хто ж нею користується - любителі об*їздів?

Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
>Пасажири не є фанатами, тому вони не дуже зрозуміють чому вони мають кататись чигирями і втрачати 20 хвилин, замість прямого маршруту.

Як це - "прямого"? Якщо мається на увазі "без заїзду на вокзал", то цим втрачається немалий відсоток пасажирів, які будуть змушені й надалі сідати на зачухані МТ529 (що чомусь не їдуть за "прямим маршрутом" по ХШ, а вперто заїжджають на Ялтинську-Привокзальну).

Це все до того, що А111 може охопити один напрямок (я не знаю його трасу, але підозрюю щось на кшталт МТ445+МТ509, але через Ревуцького), а потенційний Т8+Т28 - інший (зв*язати Позняки з Троєщиною через вокзал, Чернігів та купу ринків).
+1
+1 / –0
Ссылка
Santehnik · Киев · 03.09.2018 20:11 MSK
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 03.09.2018):
> Їх про це ніхто не питав.

Звідки це відомо?
0
+0 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 03.09.2018 19:48 MSK
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> Пасажирам

Їх про це ніхто не питав.


Цитата (Mik9N, 02.09.2018):
> уменьшение количества маршрутов

Якщо за рахунок створення магістральних - то це плюс!


Цитата (Люси Сорью, 03.09.2018):
> СПЛ ні - не бачите?

Ви це Лук*янівській та Познякам із Осокорками розкажіть, вони дуже зрадіють звістці. Статистично "зелена" дійсно менш завантажена, але й там порожніх вагонів не буває.


Цитата (Люси Сорью, 03.09.2018):
> доцільніше було би збільшувати навантаження на СПЛ, аніж з Дарниці їхати на СБЛ?

Як побудова магістрального маршруту Позняки-Троєщина змінить паспотік на СБЛ?
Нинішні Т8, 22, 28, 29, 35 туди й зараз спокійно їдуть...


Цитата (Люси Сорью, 03.09.2018):
> Такою лінією навіть з Позняків будуть вперто їхати на Лівобережну, бо воно ж в центр.

З Позняків/Осокорків точно не будуть, бо нахіба втрачати 30 хв часу у трамваї та 15 у метро? Троя поїде.


Цитата (Люси Сорью, 03.09.2018):
> Дарниця занадто непарадне місце, щоб там хоч якось швидко знесли мафи, зробили сквер чи переклали асфальт (без рейок, Алматинська-стайл).

Це не так.
Останнім часом район трансформується - на днях ідеально відремонтували з*їзди на Харківській та Позняках, МАФи потроху зносять, нові сквери у масивах розбивають, ППС реконструюють.
Не так швидко, як у центрі, але результат є.

Ще б маршрутки перемогти...
+1
+1 / –0
Ссылка
Drago · Киев · 03.09.2018 07:45 MSK
Нет фотографий
Цитата (Mik9N, 02.09.2018):
> Планируется уменьшение количества маршрутов: http://kievvlast.com.ua/news/vlasti-kiev...transporta

"Наша пісня гарна, нова, починаймо її знову"
Конечно за год слепили 7, 12 и 16. Но это капля в море, которое никто пока не собирается делать.
Тут решить внутренние проблемы, хотя бы...
+1
+1 / –0
Ссылка
Люси Сорью · Киев · 03.09.2018 06:22 MSK
Фото: 7
Цитата (Mik9N, 02.09.2018):
> Планируется уменьшение количества маршрутов: http://kievvlast.com.ua/news/vlasti-kiev...transporta

Кокой ты смищной (с).

Цитата (Mik9N, 02.09.2018):
> Если проложат небольшой отрезок по Сергиенко, от Усенко до Карельского - тоже станет прямее, но не настолько.

Стала бы. Прямее. Но в Киеве же очень любят прокладывать новые трамвайные линии, когда можно заасфальтировать ещё N улиц по европейским стандартам за те же деньги :)
0
+0 / –0
Ссылка
Люси Сорью · Киев · 03.09.2018 06:14 MSK
Фото: 7
Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Не бачу проблеми - маршрут до метро ніхто не планує скасовувати за жодних умов.

А проблеми, що СБЛ перенавантажена, а СПЛ ні - не бачите? І що доцільніше було би збільшувати навантаження на СПЛ, аніж з Дарниці їхати на СБЛ?

Це, до речі, к проблемам із лівобережними лініями, ШТ чи ні. Такою лінією навіть з Позняків будуть вперто їхати на Лівобережну, бо воно ж в центр.

Якби довели до діла чи МЕ, чи трам-трейн - то Дарниця стала б ще одним пунктом тяжіння і транспортного зв'язку з правим берегом. Але ж УЗ це не інтересує аж ніяк, а місто тим більше.

Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Процес триває. Як і по місту загалом.

І це до того ж. Дарниця занадто непарадне місце, щоб там хоч якось швидко знесли мафи, зробили сквер чи переклали асфальт (без рейок, Алматинська-стайл).
+1
+1 / –0
Ссылка
Mik9N · Киев · 02.09.2018 23:50 MSK
Фото: 677 · Локальный редактор — Киев
Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> Спочатку заїзд до Чернігівської, потім промзона коло Чернігівської, потім Тростянецька вулиця.

Если бы линия пр-том Гагарина существовала - маршрут был бы существенно прямее :)
Если проложат небольшой отрезок по Сергиенко, от Усенко до Карельского - тоже станет прямее, но не настолько.
+1
+1 / –0
Ссылка
Santehnik · Киев · 02.09.2018 23:29 MSK
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> До Пущі теж лінія через ліс прямує, а до Подолу - через промзону, але ж Т12 і Т16 ніхто не збирається замінити на автобуси.
> Ключовий момент - є лінія екологічно чистого швидкісного транспорту. Решта - деталі та надумані перепони.

Лінія до Пущі, як і лінію до Подолу прямує найкоротшим шляхом.
Лінія на лівому березі прямує самими справжніми чигирями. Спочатку заїзд до Чернігівської, потім промзона коло Чернігівської, потім Тростянецька вулиця. Пасажири не є фанатами, тому вони не дуже зрозуміють чому вони мають кататись чигирями і втрачати 20 хвилин, замість прямого маршруту.

Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Кому?

Пасажирам.
+1
+1 / –0
Ссылка
Mik9N · Киев · 02.09.2018 21:37 MSK
Фото: 677 · Локальный редактор — Киев
Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Не лусне, бо зараз їх 3

Все же 4, а вместе с 28Д - 5.

Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> А по трамваях на Лівобережжі взагалі поле неоране!

Планируется уменьшение количества маршрутов: http://kievvlast.com.ua/news/vlasti-kiev...transporta
> Департамент транспортной инфраструктуры Киевской горгосадминистрации (КГГА) запланировал реорганизацию маршрутной сети Киева в соответствии с предложениями Мирового банка. Планируется закрыть 118 маршрутов общественного транспорта, открыть 19 новых маршрутов, а работу еще 46 маршрутов организовать по обновленным схемам.
0
+0 / –0
Ссылка
Drago · Киев · 02.09.2018 20:09 MSK
Нет фотографий
Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Але ж 30-й запустили без BRT?

Так. Але ж він стоїть у пробках, збивається. Додайте туди 31+27 й 29д і що буде вивозити з Почайни? Стоячі на Шулявці, Дорогожичах тролейбус?
Все таки у нас будується модель довгий-короткий.
+1
+1 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 02.09.2018 20:04 MSK
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> Лінія йде чигирями, навідміну від автодороги

До Пущі теж лінія через ліс прямує, а до Подолу - через промзону, але ж Т12 і Т16 ніхто не збирається замінити на автобуси.
Ключовий момент - є лінія екологічно чистого швидкісного транспорту. Решта - деталі та надумані перепони.

Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> не потрібен

Кому?


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> Ну і будуть їздити маршрутками

Поки МТ 526 житиме - будуть.


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> до станцій СБЛ не тільки знають, а й користуються, а КПТ - дзуськи

Не бачу проблеми - маршрут до метро ніхто не планує скасовувати за жодних умов.


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> Помножити на нуль мафи

Процес триває. Як і по місту загалом.


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> розігнати бабуль з торгівлею

Загальна проблема, від Печерська до Теремків.


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> нацькувати на сквер зеленбуд

Оце треба. Але сам лише зеленбуд тут не допоможе - бидло приїде та насере знову.


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> на Привокзальну - автодор

Теж є таке, разом з перекладанням лінії.
+2
+2 / –0
Ссылка
Люси Сорью · Киев · 02.09.2018 19:35 MSK
Фото: 7
Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Наприклад?

Помножити на нуль мафи, розігнати бабуль з торгівлею, нацькувати на сквер зеленбуд, а на Привокзальну - автодор.

Ну і змусити УЗ продати недобудований вокзал під ТРЦ (замість будувати отой тріумф януковичізму, який планували), але то вже на межі фантастики.

Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Якщо кільце відремонтують, то Т8 слід скоротити до вокзалу (як піковий маршрут робочого дня)

Ну і будуть їздити маршрутками. Які про попит на поїздки з Дарницького району до станцій СБЛ не тільки знають, а й користуються, а КПТ - дзуськи.
0
+1 / –1
Ссылка
Santehnik · Киев · 02.09.2018 18:35 MSK
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Це дуже гарна ідея - автобус має сполучити два райони, між якими є трамвайна лінія.

Лінія йде чигирями, навідміну від автодороги.


Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Абсолютно ніщо не заважає просто зараз закільцювати цей Т20 (цікаво, чому саме 20, а не 30?) на ринку "Позняки".
> Але...

Туди маршрут не потрібен.
0
+0 / –0
Ссылка
ObolonsSKY · Виктор-Харбор · 02.09.2018 18:32 MSK
Фото: 62
Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> А Позняки з Троєщиною має поєднати автобусний маршрут № 111

Це дуже гарна ідея - автобус має сполучити два райони, між якими є трамвайна лінія.

Цитата (Drago, 02.09.2018):
> І буде при затримці не виїжджати Троєщина і Відрадний.
> Там БРТ треба було будувати

Але ж 30-й запустили без BRT?

Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> СБ пропонував 27 та 31 об'єднати, але там щось КПТ збунтувався)

КПТ вочевидь вирішив, що три мегамаршрути для однієї Троєщини - це вже занадто)

Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> А Братиславська не лусне?

А що з нею буде - маршрут зроблять (якщо раптом...) за рахунок випусків Т28 (від якого "відкусять" вагони для Т35) та Т8. Нічого фантастичного не відбудеться.

Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> трамвайний маршрут № 20 Милославська - Дарницький вокзал досі десь там в планах. Але може бути запущеним коли відремонтують кільце на Дарницькому вокзалі

Тут питання не в кільці, як на мене.
Абсолютно ніщо не заважає просто зараз закільцювати цей Т20 (цікаво, чому саме 20, а не 30?) на ринку "Позняки".
Але...

Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> це не можуть зробити з 2014 року


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> лусне Хоткевича з чотирма маршрутами

Не лусне, бо зараз їх 3.


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> якщо Т8 так і залишиться

То це буде грандіозна дурість.
Якщо кільце відремонтують, то Т8 слід скоротити до вокзалу (як піковий маршрут робочого дня), а потенційний Т20/30 тощо запустити за трасою ст. м. "Позняки" -Милославська як щоденний. Тоді щось може вийти. В іншому разі - марна праця.


Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
> Там би взагалі щось зробити пристойне з тією Дарницею, а не тільки кільце ремонтувати.

Наприклад?
+1
+1 / –0
Ссылка
Люси Сорью · Киев · 02.09.2018 17:28 MSK
Фото: 7
Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> Не лусне

Ну тоді лусне Хоткевича з чотирма маршрутами. Тим більше якщо Т8 так і залишиться.

Цитата (Santehnik, 02.09.2018):
> Але може бути запущеним коли відремонтують кільце на Дарницькому вокзалі, а це не можуть зробити з 2014 року))

Там би взагалі щось зробити пристойне з тією Дарницею, а не тільки кільце ремонтувати.
0
+0 / –0
Ссылка
Santehnik · Киев · 02.09.2018 17:22 MSK
Фото: 1488 · Технический отдел
Цитата (Люси Сорью, 02.09.2018):
>
> А Братиславська не лусне?

Не лусне, трамвайний маршрут № 20 Милославська - Дарницький вокзал досі десь там в планах. Але може бути запущеним коли відремонтують кільце на Дарницькому вокзалі, а це не можуть зробити з 2014 року))
А Позняки з Троєщиною має поєднати автобусний маршрут № 111, який ДТІ вже більше року морозиться виставити на конкурс, навіть не зважаючи на зусилля відомого депутата КМР.
+1
+1 / –0
Ссылка
Люси Сорью · Киев · 02.09.2018 15:50 MSK
Фото: 7
Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Людям - треба.

Ні :) Було б треба - за той самий трамвай до ПС впрягалися б не тільки Петрук с Гагеном (і SAGA Development :) ), а й значно більше народу.

Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> Принаймні зробити безпересадковий маршрут Позняки-Троєщина, себто Т8+Т28.

А Братиславська не лусне?

Цитата (ObolonsSKY, 02.09.2018):
> ПС: Доречі, може хтось знає, чи є якісь зрушення у реалізації ідеї із маршрутом ШТ по пр. Григоренка на Трою?

Лівобережний ШТ вже давно замінили на трам-трейн. Трам-трейн буде приблизно ніколи з тих же причин, що й усі інші трамвайні проекти. Ну і те що 90% його інфраструктури належить УЗ, а УЗ чхати хотіла на усі ці соціальні проекти.

Хіба що Гройсмана викликати піаритись, але пізно вже.
–1
+1 / –2
««12345 ··· 8»»