Kovrov, trolejbus Br. 11
Grad | Prijevoznik/Pogon | Br. | Since... | To... | Model | Ser. br. | VIN |
Kovrov | Trolleybus | 11 | 2007 | 2013 | Trolza-5275.00 | 1 | XTU527500X0000001 |
Engels | Trolleybus depot | 3133 | 01.2001 | 08.2001 | |
Trolleybus plant | Б/н | 1999 | 01.2001 | Trolza-5274 | |
Grad: | Kovrov Rusija |
Prijevoznik/Pogon: | Trolleybus |
Model: | Trolza-5275.00 |
Proizvedeno: | 1999 |
Serijski broj: | 1 |
VIN: | XTU527500X0000001 |
Trenutačno stanje: | Povučeno |
Namjena: | Putničko vozilo |
Povučeno: | 2013 |
Izrezano: | 2013 |
Первый экземпляр, получивший заводское обозначение Тролза-5274, был представлен в 1999 году на автомобильной выставке в Москве. После выставки эта машина отправилась обратно на завод. Позднее модель была сертифицирована как Тролза-5275.00. |
Secondary photos (0): skrij / prikaži
Conditional photos (0): skrij / prikaži
Technical photos (0): skrij / prikaži
 |
Interior, view toward back
Музейная курилка
12 Srpanj 2017 god., Srijeda Autor: Илья В.
|
¤ |
 |
Interior, view toward front
Музейная курилка
12 Srpanj 2017 god., Srijeda Autor: Илья В.
|
¤ |
2017
2015
 |
Троллейбусное депо
Музейная курилка.
Один из двух в мире троллейбусов-прототипов ТролЗа-5275.00 постройки 1999 г. попал в Ковров в 2007 г.
Самый проблемный троллейбус в истории хозяйства, постоянно простаивал на вечных ремонтах.
• • •
A museum smoking shack.
One of the two TrolZa-5275.00 prototype trolleybuses in the world, built in 1999, ended up in Kovrov in 2007.
The vehicle became the most problem-pron on the roster, and was mostly parked at the depot due to servicing.
10 Svibanj 2015 god., Nedjelja Autor: Ymtram
|
¤ |
↑ 2013 god. Povučeno
 |
Kovrov, Trolza-5265.00 “Megapolis” Br. 25
Троллейбусное депо
В компании с Мегаполисом :)
31 Listopad 2011 god., Ponedjeljak Autor: Антон triangel
|
¤ |
 |
Троллейбусное депо
31 Listopad 2011 god., Ponedjeljak Autor: Антон triangel
|
¤ |
 |
Троллейбусное депо
31 Listopad 2011 god., Ponedjeljak Autor: Антон triangel
|
¤ |
 |
Троллейбусное депо
31 Listopad 2011 god., Ponedjeljak Autor: Антон triangel
|
¤ |
 |
Троллейбусное депо
31 Listopad 2011 god., Ponedjeljak Autor: Сергей Филатов
|
¤ |
 |
Interior, view toward back
31 Listopad 2011 god., Ponedjeljak Autor: Сергей Филатов
|
¤ |
 |
Проспект Ленина Route 2
25 Srpanj 2011 god., Ponedjeljak Autor: Максим Таничев
|
¤ |
 |
Троллейбусное депо
4 Srpanj 2011 god., Ponedjeljak Autor: ДЕД АНДРЕЙ
|
¤ |
 |
Троллейбусное депо
4 Srpanj 2011 god., Ponedjeljak Autor: ДЕД АНДРЕЙ
|
¤ |
2011
2010
 |
Волго-Донская улица Route 3
29 Srpanj 2010 god., Četvrtak Autor: Чока
|
¤ |
 |
Волго-Донская улица Route 3
29 Srpanj 2010 god., Četvrtak Autor: Чока
|
¤ |
2010
2008
 |
Проспект Ленина Route 3
7 Kolovoz 2008 god., Četvrtak Autor: benzin92
|
¤ |
2008
2007
2007
2001
↑ 2007 god. Arrived at the facility
 |
Moskva — Various Exibitions
Moskva, Центральный выставочный комплекс "Экспоцентр"
Экспонат "Московского международного автосалона — 2001".
По дороге на выставку троллейбус лишился лобового стекла.
29 Kolovoz 2001 god., Srijeda Autor: Дмитрий Касаткин
|
¤ |
↑ Kolovoz 2001 god. Premješteno u drugi grad
↑ Siječanj 2001 god. Obnovljeno (promjena modela)
↑ 1999 god. Arrived at the facility
Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.
Other vehicles with the same number:
Br. |
Model |
Prijevoznik/Pogon |
Ser. br. |
Proizvedeno |
Napomene |
11 |
ZiU-682V |
- |
|
|
|
Б/н |
TBU-2 |
Plant |
|
|
|
Б/н |
TBU-3 |
Plant |
|
|
|
Б/н |
ZiU-682G-016.01 |
Plant |
|
|
|
Б/н |
ZiU-682G-* |
Plant |
|
|
Испытания |
Б/н |
ZiU-5D |
Plant |
8290 |
05.1969 |
Троллейбус-памятник |
Б/н |
ZiU-9 |
Plant |
|
1970 |
Испытания |
Б/н |
ZiU-11 |
Plant |
|
1973 |
Испытания |
11 |
ZiU-682B |
- |
|
1974 |
|
Б/н |
(unknown) |
Plant |
|
1975 |
|
Б/н |
[ZiU-683* / ZiU-6205*] |
Plant |
1 |
1978 |
С 1980 — ЗиУ-683Б [Б00]; с 1982 — Саратов, И-1000 |
Б/н |
ZiU-683B [B00] |
Plant |
1 |
1978 |
До 1980 — [ЗиУ-683* / ЗиУ-6205*]. С 1982 — Саратов, И-1000 |
Б/н |
[ZiU-683* / ZiU-6205*] |
Plant |
2 |
02.1978 |
С 1980 — Москва, ЗиУ-683Б [Б00] № 5193; с 1982 — Энгельс, Б/н; с 03.1983 — Саратов, И-1001; с 05.1984 — Москва, 1000 |
Б/н |
ZiU-683B [B00] |
Plant |
2 |
02.1978 |
До 1982 — Москва, 5193; до 1980 — Энгельс, [ЗиУ-683* / ЗиУ-6205*] № Б/н. С 03.1983 — Саратов, И-1001; с 05.1984 — Москва, 1000 |
Б/н |
ZiU-5257 |
Plant |
1 |
1982 |
Испытания |
Б/н |
ZiU-684 |
Plant |
|
1982 |
|
Б/н |
ZiU-682I |
Plant |
|
1986 |
|
Б/н |
ZiU-6206 |
Plant |
|
1995 |
Испытания |
3133 |
ZiU-682G [G00] |
Depot |
|
1997 |
До 10.2009 — 3113; до 2006 — 3060 |
Б/н |
ZiU-52643 |
Plant |
|
1997 |
До ≈ 2000 — Саратов, Б/н; до 1998 — Москва, 5000 |
3133 |
ZiU-682G-012 [G0A] |
Depot |
7288 |
2001 |
С 10.2009 — 3113 |
Б/н |
Trolza-5265.00 “Megapolis” |
Depot |
181 |
2009 |
|
Б/н |
Trolza-5265.00 “Megapolis” |
Depot |
179 |
2009 |
До 01.2010 — Нижний Новгород, 1401. С 06.2011 — Ковров, Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 25 |
Б/н |
Trolza-5265.00 “Megapolis” |
Plant |
134 |
2009 |
С 12.2009 — Нижний Новгород, Тролза-5265.00 «Мегаполис» № 1401 |
11 |
VMZ-5298.00 (VMZ-375) |
- |
|
2014 |
Резервный |
Б/н |
Trolza-5265.03 “Megapolis” |
Plant |
170 |
07.2017 |
С 24.09.2017 — Волгоград, (4642); с 02.10.2017 — Севастополь, 1103; с 12.02.2018 — 1116; с 04.07.2022 — Депо-2; с 25.07.2022 — Депо-1 |
Б/н |
Trolza-5265.08 “Megapolis” |
Plant |
402 |
2018 |
До 07.2019 — Санкт-Петербург, 3001; до 04.2019 — Омск, 316; до 03.2019 — Ижевск, 2185; до 02.2019 — Стерлитамак, 1; до 01.2019 — Ростов-на-Дону, [TROLZA]. С 04.07.2021 — Казань, 2372 |
Б/н |
PKTS-6281.01 “Admiral” |
Plant |
2 |
2019 |
|
Б/н |
PKTS-6281.01 “Admiral” |
Plant |
1 |
10.2019 |
|
Б/н |
PKTS-6281.01 “Admiral” |
Plant |
358 |
2022 |
|
Б/н |
PKTS-6281.01 “Admiral” |
Plant |
357 |
07.2022 |
С 28.12.2022 — Иркутск, 339 |
Б/н |
PKTS-6281.01 “Admiral” |
Plant |
441 |
2023 |
С 08.03.2025 — Санкт-Петербург, зав.441; с 02.06.2025 — Нижний Новгород, 2801 |
Popisi vozila:
|