Прага, тралейбус № 431
| Горад | Дэпо / Парк | № | З... | Па... |  
   Прага | Депо Стрешовице | 431 | 1987 |   |  
| Троллейбус (до 1972) | 9431 | 13.12.1970 | 10.1972 |  
| 1963 | 13.12.1970 |  
| 431 | 1954 | ≈ 1963 |  
  
| Горад: | Прага    Чэхія |  
| Дэпо / Парк: | Депо Стрешовице |  
| Мадэль: | Tatra T400 III.B |  
| Пабудаваны: | 1954 |  
| Заводскі №: | 145370 |  
| Стан: |  Працуе  |  
| Прызначэнне: | Музейны |  
15-16.10.1972 — poslední jízda pražského trolejbusu / последний рейс пражского троллейбуса 
1972-1987 — deponován mimo Prahu na různých místech / хранение вне Праги в разных местах 
1987-2009 — obnova muzejního exponátu / восстановление музейного экспоната |  
  
Відэа з гэтым ТС:
 
Другарадныя фота (2):  хаваць /  паказваць 
Умоўныя фота (4):  хаваць /  паказваць 
 
  
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	9 лютага 2025 г., нядзеля Аўтар: Fjord Below 
 | 
¤ | 
 
  
2025 
2024 
  | 
	 Прага,  Praga TOT  № 303  
Vozovna Střešovice (muzeum) 
	3 ліпеня 2024 г., серада Аўтар: Tučňák 
 | 
¤ | 
 
  
2024 
2023 
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	15 ліпеня 2023 г., субота Аўтар: Peter15Tr 
 | 
¤ | 
 
  
2023 
2022 
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	23 кастрычніка 2022 г., нядзеля Аўтар: Voskhod 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
	 Прага,  Tatra T400  № 434  
Garáže Klíčov 
	18 кастрычніка 2022 г., аўторак Аўтар: kocour 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Garáže Klíčov 
	18 кастрычніка 2022 г., аўторак Аўтар: kocour 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Garáže Klíčov 
	17 кастрычніка 2022 г., панядзелак Аўтар: kocour 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Garáže Klíčov
  Odnímatelný mezikus pro vlečení (tentýž způsob i vzadu), na historickém voze 431 z praktických důvodů není vždy odmontován 
	17 кастрычніка 2022 г., панядзелак Аўтар: kocour 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Garáže Klíčov 
	13 кастрычніка 2022 г., чацвер Аўтар: kocour 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
	 Прага,  Praga TOT  № 303  
Vozovna Střešovice (muzeum) 
	12 лютага 2022 г., субота Аўтар: Jan Horsky 
 | 
¤ | 
 
  
2022 
2021 
  | 
	 Прага,  Škoda 8Tr9  № 494 
Vozovna Střešovice (muzeum) 
	11 верасня 2021 г., субота Аўтар: no-night 
 | 
¤ | 
 
  
2021 
2020 
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum)
  Historická Tatrovka v prvý deň otvorenia múzea v roku 2020 
	4 студзеня 2020 г., субота Аўтар: Jakub F 
 | 
¤ | 
 
  
2020 
2019 
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum)
  Информация из краткого путеводителя по музею: Троллейбус Tatra T400 был изготовлен в 1954 году. В пассажирском транспорте он ездил до 1970 года, после чего использовался в качестве служебного вагона для нужд Транспортного предприятия. 15.10.1972 г. этот вагон самым последним закончил троллейбусные перевозки в Праге. После обширной реконструкции вагону возвращен вид 50-х лет. 
	25 жніўня 2019 г., нядзеля Аўтар: Антифактор 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum)
  Информация из краткого путеводителя по музею: Троллейбус Tatra T400 был изготовлен в 1954 году. В пассажирском транспорте он ездил до 1970 года, после чего использовался в качестве служебного вагона для нужд Транспортного предприятия. 15.10.1972 г. этот вагон самым последним закончил троллейбусные перевозки в Праге. После обширной реконструкции вагону возвращен вид 50-х лет. 
	25 жніўня 2019 г., нядзеля Аўтар: Антифактор 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	25 жніўня 2019 г., нядзеля Аўтар: Антифактор 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
	 Прага,  Škoda 8Tr9  № 494 
Vozovna Střešovice (muzeum) 
	3 лютага 2019 г., нядзеля Аўтар: Jan de Vu 
 | 
¤ | 
 
  
2019 
2018 
  | 
	 Прага,  Škoda 8Tr9  № 494 
Vozovna Střešovice (muzeum) 
	29 красавіка 2018 г., нядзеля Аўтар: no-night 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
	 Прага,  Škoda 8Tr9  № 494 
Vozovna Střešovice (muzeum) 
	29 красавіка 2018 г., нядзеля Аўтар: no-night 
 | 
¤ | 
 
  
2018 
2017 
  | 
 Prosecká Маршрут 58 
	15 кастрычніка 2017 г., нядзеля Аўтар: DuK 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Prosecká 
	15 кастрычніка 2017 г., нядзеля Аўтар: Jan Horsky 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
	 Прага — Торжественное открытие движения троллейбусов 
Prosecká
  Druhá premiéra trolejbusů v Praze. Stejný vůz, který končil provoz v noci z 15. na 16. října 1972. 
The 2nd premiere of trolleybuses in Prague. The same vehicle that ended trolleybus operation in Prague on the night of 15th to 16th October 1972. 
	15 кастрычніка 2017 г., нядзеля Аўтар: Ústečák 
 | 
¤ | 
 
  
2017 
2016 
2016 
2014 
  | 
 Заводская таблiчка 
	5 кастрычніка 2014 г., нядзеля Аўтар: Michal Isakov 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	13 верасня 2014 г., субота Аўтар: death_infinity 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
	 Прага,  Škoda 8Tr9  № 494 
Vozovna Střešovice (muzeum) 
	2 жніўня 2014 г., субота Аўтар: Rezident 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	6 ліпеня 2014 г., нядзеля Аўтар: Star2007 
 | 
¤ | 
 
  
2014 
2012 
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) Маршрут 55 
	3 чэрвеня 2012 г., нядзеля Аўтар: Петрович 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Пардубіцы, Vozovna Dukla
  Выезжает из Пардубицкого троллейбусного депо на парад по городу 
	28 красавіка 2012 г., субота Аўтар: Klema 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Пардубіцы, Ke Kamenci
  Oslavy 60 let trolejbusů v Pardubicích 
	28 красавіка 2012 г., субота Аўтар: Skoda 7 Tr 
 | 
¤ | 
 
  
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	18 студзеня 2012 г., серада Аўтар: andzis 
 | 
¤ | 
 
  
2012 
2010 
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	9 кастрычніка 2010 г., субота Аўтар: veep 
 | 
¤ | 
 
  
2010 
2009 
  | 
 Vozovna Střešovice (muzeum) 
	19 верасня 2009 г., субота Аўтар: Jan Horsky 
 | 
¤ | 
 
  
2009 
2008 
  | 
 Салон, вiд наперад
  Interier 
	22 снежня 2008 г., панядзелак Аўтар: Jan Horsky 
 | 
¤ | 
 
  
 
 
↑   кастрычнік 1972 г. — 1987 г.    Перанумараваны / перададзены ў межах горада 
  
 
 
 
↑   13 снежня 1970 г.    Перанумараваны / перададзены ў межах горада 
  
 
 
 
↑   прыкладна 1963 г. — 1963 г.    Перанумараваны / перададзены ў межах горада 
  
 
  | 
 Открытка, присланная мне через Postcrossing. 
Надписи на оборотной стороне открытки: 
Trolejbus Tatra T 400 
Nejtypičtějšími a v Praze početně nejvíce zastoupenými byly trolejbusy Tatra T 400. V několika výrobních sériích jich bylo Dopravnímu podniku hlavního města Prahy v letech 1948 až 1955 dodáno celkem 143 ks. Měly třínápravový podvozek s centrální nosnou rourou vyrobený v kopřivnické Tatře, karoserii ze závodu Tatra Smíchov a elektrickou výzbroj z tehdejšího ČKD Stalingrad. K nástupu cestujících sloužily zadní dveře, u nichž bylo stanoviště průvodčího, který ovládal zadní a prostřední výstupní dveře. Přední úzké dveře sloužily pouze k přístupu řidiče. V trolejbusu bylo celkem 26+2 míst k sezení a 54 míst k stání. Tyto spolehlivé trolejbusy zvládající bez problému i kopcovité pražské tratě byly v provozu až do roku 1970. Vyobrazený trolejbus z roku 1954 je exponátem Muzea městské hromadné dopravy v Praze. 
www.pohledyseifert.cz • foto: Jan Arazim 
	Даслаў Susanin 
 | 
¤ | 
 
  
 
 
↑   1954 г.    Паступiў на прадпрыемства 
  
 
Палітычныя дыскусіі забаронены. 
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.  
  
Cпісы РС:
 
 |