TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Prokopyevsk, 71-605 (KTM-5M3) № 337; Prokopyevsk, 71-605 (KTM-5M3) № 110
  Prokopyevsk 71-605 (KTM-5M3) № 337  —  Maršruts 4
 71-605 (KTM-5M3) № 110  —  Maršruts 6, СМЕ 110+111
 71-605 (KTM-5M3) № 111  —  Maršruts 6, СМЕ 110+111
Улица Гайдара
Автор: Joachim Kaddatz

Nosūtījis Ааре Оландер · Tallinn           Datums: 3 jūnija 1996 g., pirmdiena

Statistika

Publicēts 27.12.2014 16:23 MSK
Skatījumus — 483

Sīkāka informācija

Prokopyevsk, 71-605 (KTM-5M3) № 337

Depo/Parks:Tramway depot # 3
No...:1988
Modelis:71-605 (KTM-5M3)
Ražots:07.1988
Rūpnīcas №:11822
Pašreiz stāvoklis:Pārnumurēts / pārsūtīts pilsētas robežās (05.12.2016)
Iecelšana:Pasažieru
Piezīme:КР 05.2014. 05.12.2016 to # 1; 28.03.2017 to 122; 30.01.2020 to 112
► Поступил в депо №3, присвоен бортовой номер 337
► 05.2014 ▬ КР проведён участниками городского конкурса "Молодая семья — 2014"
► 05.12.2016 ▬ передан в депо №1 после закрытия депо №3 с сохранением бортового номера
► 28.03.2017 ▬ присвоен бортовой номер 122
► 30.01.2020 ▬ присвоен бортовой номер 112

Prokopyevsk, 71-605 (KTM-5M3) № 110

Depo/Parks:Tramway depot # 1
No...:1987
Modelis:71-605 (KTM-5M3)
Ražots:09.1986
Rūpnīcas №:10476
Pašreiz stāvoklis:Pārnumurēts / pārsūtīts pilsētas robežās (12.05.2011) Norakstīts
Iecelšana:Pasažieru
Utilizēts:09.2019
Piezīme:1987 ex 256. 12.05.2011 to 358; 29.06.2016 to 327; 05.12.2016 to # 1; 04.2017 to 118
► Поступил в депо №1, присвоен бортовой номер 256
► 1986 — 1987 ▬ СМЕ 256+257
► 1987 ▬ присвоен бортовой номер 110
► 1987 — 2003 ▬ СМЕ 110+111
► 2004 ▬ заводская табличка вагона оказалась в вагоне №119, прошедшем КВР
► 12.05.2011 ▬ передан в депо №3 с присвоением бортового номера 358
► 01.2016 ▬ из-за проблем с кузовом отставлен от работы
► 12.02.2016 ▬ вагон подменён кузовом зав.№(1349), переданным из Новокузнецка
► 29.06.2016 ▬ вновь вышел на линию под номером 327
► 05.12.2016 ▬ передан в депо №1 после закрытия депо №3 с сохранением бортового номера
► 04.2017 ▬ присвоен бортовой номер 118
► 04.2017 — 09.2019 ▬ не работал вплоть до списания

EXIF

Model:CanoScan 8600F
Rādīt visu EXIF

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.