TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Смоленск, РВЗ-6М2 № 54; Смоленск — Демонтажи и закрытые линии; Смоленск — Исторические фотографии  (1945 — 1991 гг.)
  Смоленск РВЗ-6М2 № 54  —  маршрут 7
Демонтажи и закрытые линии  ·  Исторические фотографии (1945 — 1991 гг.)
Большая Советская улица

Автор: Stefan Spengler · Лейпциг           Дата: 16 юли 1987 г., четвъртък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 11.02.2014 01:35 MSK
Разглеждан — 762

Подробна информация

Смоленск, РВЗ-6М2 № 54

Местоположение:МУ ТТП
Депо/Парк:Трамвай (1524 мм)
Модел:РВЗ-6М2
Построен:1984
Заводски №:5361
Текущо състояние:Бракуван (28.12.1993)
Назначение:Пътнически
Начало на експлоатацията:01.1985

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Studio
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

18.02.2014 01:11 MSK
Връзка
Alexandr Matr · Брянск
Снимка: 3268 · Редактор видео каталог
По-моему эти часы слева до сих пор работают.
0
+0 / –0
08.05.2018 19:59 MSK
Връзка
Снимка: 359
Наверное.. уже не сбыточная мечта - прокатиться на РВЗ в 2-х вагонном исполнении..
0
+0 / –0
08.05.2018 20:06 MSK
Връзка
Антон Чиграй · Москва
Снимка: 307
Цитата (Стас Скубневский, 08.05.2018):
> РВЗ в 2-х вагонном исполнении..

Разве что Витебск сподвигнуть прицепить второй вагон к экскурсионному...
0
+0 / –0
09.05.2018 07:34 MSK
Връзка
Т.Л.Н. · Смоленск
Снимка: 1094 · Общ редактор / Местен редактор
В Витебске теперь ТТУ нет, присоединили к облавтотрансу, те в свою очередь вообще говорят, что нужно срезать выпуски, и трамвай вообще неперспективных. Так что на Витебск надежды нет, там с каждым годом все хуже и хуже.
В Даугавпилсе возможно заказать же двойник?
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.