TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Мариупол, 71-153 (ЛМ-2008) № 401; Мариупол, 71-153 (ЛМ-2008) № 402
  Мариупол 71-153 (ЛМ-2008) № 401 
 71-153 (ЛМ-2008) № 402 
Трамвайне депо № 3
Почётная позиция на веере депо — как правило, по определению отводится под самые презентабельные вагоны.
В день съёмки оба новых ЛМа, обслуживавших маршруты 3 и 1 соответственно, зашли в депо непомерно рано, в районе 16:30, в разгар вечернего "пика"

Автор: Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 19 април 2013 г., петък

Статистика

Публикувано 26.04.2013 05:45 MSK
Разглеждан — 1770

Подробна информация

Мариупол, 71-153 (ЛМ-2008) № 401

Депо/Парк:Ильичёвское трамвайное депо (№ 3)
От...:10.2012
Модел:71-153 (ЛМ-2008)
Построен:2012
Заводски №:61
Текущо състояние:Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически

Мариупол, 71-153 (ЛМ-2008) № 402

Депо/Парк:Ильичёвское трамвайное депо (№ 3)
От...:10.2012
Модел:71-153 (ЛМ-2008)
Построен:2012
Заводски №:62
Текущо състояние:Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:≥ 2017

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot SX50 HS
Время съёмки:19.04.2013 19:09
Выдержка:1/500 с
Диафрагменное число:4.5
Чувствительность ISO:800
Фокусное расстояние:9.884 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

26.04.2013 05:47 MSK
Връзка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Снимка: 21797 · Модератор неавторски снимки / Фотомодератор / Общ редактор / Редактор новини / Превод на сайта (EN)
Ранее, по мере визитов в депо N3 в предыдущие годы, на данной позиции заставал следующие вагоны, в зависмости от новизны ПС на момент съёмки:
http://transphoto.ru/photo/538088/
http://transphoto.ru/photo/538069/
http://transphoto.ru/photo/552685/
+3
+3 / –0
10.05.2013 07:46 MSK
Връзка
U12 · Енакиево
Няма снимки
Эх не повезло Мариуполю с трамваями. Узкий, неудобный, низкопольность малая, хуже чем К-1.
КТМ-23 лучше.
0
+0 / –0
10.05.2013 12:00 MSK
Връзка
Володя · Москва
Снимка: 1
Он немного короче, чем 623, но у 623 свесы сильно сужаются, а этот имеет широкие и короткие свесы. по прощади они практически одинаковы. База и ширина - одинаковые - 7500 и 2500 соответственно. Зачем дезинформировать народ? А если кто-то поверит?
0
+0 / –0
10.05.2013 15:34 MSK
Връзка
Денис(3d) · Москва
Снимка: 189
В Москве эта модель имеет самый тихий ход по гладильной доске.
+3
+3 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.