TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Мариупол, Tatra T3SU (двухдверная) № 1004; Мариупол — Исторические фотографии
  Мариупол Tatra T3SU (двухдверная) № 1004  —  маршрут 1
Исторические фотографии
Проспект Нікопольський
Один из 5-ти первых вагонов Татра, полученных в 1967 г. Будущий донецкий вагон.
Фото из фондов Мариупольского ТТУ

Качено от Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 1967 г.

Статистика

Публикувано 06.03.2013 16:14 MSK
Разглеждан — 1540

Подробна информация

Мариупол, Tatra T3SU (двухдверная) № 1004

Депо/Парк:Центральное трамвайное депо (№ 1)
Модел:Tatra T3SU (двухдверная)
Построен:1967
Текущо състояние:Предаден в друг град
Назначение:Пътнически
Забележка:С 1985 — Донецк

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-FZ100
Время съёмки:12.11.2012 15:05
Выдержка:1/50 с
Диафрагменное число:2.8
Чувствительность ISO:200
Компенсация экспозиции:–0.33 EV
Фокусное расстояние:4.5 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

06.03.2013 21:11 MSK
Връзка
Снимка: 2075
ВАУ, Фотки Мариупольских Татр, Юрий Большое спасибо!
+1
+1 / –0
07.03.2013 14:42 MSK
Връзка
Снимка: 187
Еще бы Краматорские увидеть.
0
+0 / –0
09.03.2013 03:48 MSK
Връзка
Снимка: 931
Где это такой широкий бульвар с выделенными трамвайными путями? На ум приходит только бульвар Шевченко, но там нет сталинок, одни многоэтажки. Или это где-то ближе к заводу?
0
+0 / –0
09.03.2013 16:18 MSK
Връзка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Снимка: 22605 · Модератор неавторски снимки / Фотомодератор / Общ редактор / Редактор новини / Превод на сайта (EN)
Это совершенно точно дом 138 по пр. Ильича, больше ни один дом по линии 1 не подходит, видно с этого ракурса (см. дом на втором плане):
http://maps.yandex.ru/-/CVRl6D3j
Никогда бы не подумал, что когда-то проспект был таким...
0
+0 / –0
09.03.2013 20:25 MSK
Връзка
SashokA · Мариупол
Снимка: 39
да это на Ильича, деревья позже убрали (в 80-х), т.к. листва засыпАла рельсы, вагоны шли юзом. Возможно были аварии - движение было интенсивным.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.