TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Кропивницки, ЗиУ-682Г [Г00] № 238
  Кропивницки ЗиУ-682Г [Г00] № 238  —  маршрут 10
Вулиця Карла Маркса

Автор: Володя Царенко · Киев           Дата: 16 юли 2011 г., събота

Статистика

Публикувано 19.07.2011 18:43 MSK
Разглеждан — 224

Подробна информация

Кропивницки, ЗиУ-682Г [Г00] № 238

Депо/Парк:ООО "Елисаветградская транспортная кампания" / ООО "Гранекс"
От...:07.2010
Модел:ЗиУ-682Г [Г00]
Построен:1991
Текущо състояние:Местонахождението и съдбата му е неизвестна
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:31.01.2017
Забележка:ТОВ "Гранекс"
2010 — КР в Харькове,подменен при капремонте
9.VII.10 — выход на линию после КР

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot SX120 IS
Время съёмки:16.07.2011 15:11
Выдержка:1/1250 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:80
Компенсация экспозиции:–1/3 EV
Фокусное расстояние:6 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 1

20.07.2011 15:10 MSK
Връзка
Снимка: 148
К сожалению, эксплуатация троллейбусов в течение 1-1,5 года после КВР с точки зрения пассажиров выявила ряд недостатков. На материалах отделки салона явно сэкономили. Поручни стоек и сидений обтянули обыкновенной термоусадочной трубкой, которая выявилась слишком мягкой и непрочной: сначала она съежилась, потом порвалась и в конце концов шаловливые ручки пассажиров начали ее интенсивно обрывать до непотребного состояния.Покраска салона не выдерживает никакой критики, выполненная банальной кисточкой, кроме неаккуратного внешнего вида в течение самого короткого времени он покрылся пятнами коррозии, особенно в нижней части. Оббивка боковин кузова из какой то ламинированной фанеры начала массово облазить и внешний вид очень удручающий.
Из положительных моментов хочется отметить тот факт, что машины после ремонта достались опытным водителям с большим стажем работы, которые ухаживают за своими машинами и стараются обеспечить их безотказную работу.
+5
+5 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.