TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Astana, TP KAZ 398 Nr. 71; Astana, TP KAZ 398 Nr. 89; Astana, TP KAZ 398 Nr. 82; Astana — Miscellaneous photos
  Astana TP KAZ 398 Nr. 71 
 TP KAZ 398 Nr. 89 
 TP KAZ 398 Nr. 82 
Miscellaneous photos
Троллейбус паркі
Живые трупы, или С любовью, Астана!

Autor: Шпекавыг · Moscova           Dată: 15 iulie 2010 an, Joi

Statistici

Publicat 09.12.2010 15:17 MSK
Vizualizări — 1605

Informație detaliată

Astana, TP KAZ 398 Nr. 71

Depoul:Zhezkiik LLC
Livrat:07.2003
Model:TP KAZ 398
Anul construcției:06.2003
Numărul de serie:44
Starea actuală:Transferat în alt oraș (2011)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 Nr. 89

Depoul:Zhezkiik LLC
Livrat:2004
Model:TP KAZ 398
Anul construcției:08.2004
Numărul de serie:82
Starea actuală:Transferat în alt oraș (2011)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 Nr. 82

Depoul:Zhezkiik LLC
Livrat:2003
Model:TP KAZ 398
Anul construcției:06.2003
Numărul de serie:62
Starea actuală:Transferat în alt oraș (2011)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:С 2011 — Петропавловск

Setările camerei foto

Model:Canon EOS 450D
Date and Time:15.07.2010 06:24
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:100
Focal Length:18 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 3

10.12.2010 13:45 MSK
Link
Scream · Kiev
Nicio fotografie
Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.
0
+0 / –0
10.12.2010 13:50 MSK
Link
Иван Р · Engels
Fotografii: 298
А к 89 и 82 почему не привязано.
0
+1 / –1
10.12.2010 16:12 MSK
Link
Ватсон · Moscova
Nicio fotografie
> Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.

Почему? В Астане систему просто закрыли пару лет назад, а так эти Казахстанцы и единственная Шкода еще бы до сих пор ползали... тут дело вовсе не в нежизнеспособности троллейбусов/трамваев в Казахстане, а в изменении пасспотоков в Астане (троллейбус-то строили еще в старой Астане/Акмоле/Целинограде, а нынешняя Астана фактически город, построенный заново на пустом месте).

Жаль вот только гниют второй год без пользы, хоть отправили бы их обратно в Алмату (ибо больше никто сей нестандарт не возьмет), да всем видно пофиг.

Павлодар, У-Каменогорск, Темиртау (трам.), Петропавловск (трол.) вполне себе нормально фунциклируют с куда более старым ПС (только в Петропавловске треть ПС новые машины), да и Актюбинск (трол.) пашет, прикупив к своим и карагандинские БТЗ (в Актюбинске теперь едва ли не один из самых новых ПС в СНГ (от 2001 и моложе), вот только мало машин у них).

Это только Алмата усиленно гнобит ПС. :(((
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.