TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Astana, TP KAZ 398 nr. 71; Astana, TP KAZ 398 nr. 89; Astana, TP KAZ 398 nr. 82; Astana — Miscellaneous photos
  Astana TP KAZ 398 nr. 71 
 TP KAZ 398 nr. 89 
 TP KAZ 398 nr. 82 
Miscellaneous photos
Троллейбус паркі
Живые трупы, или С любовью, Астана!

Autorius: Шпекавыг · Maskva           Data: 2010 m. liepos 15 d., ketvirtadienis

Statistika

Publikuota 09.12.2010 15:17 MSK
Peržiūrų — 1605

Detali informacija

Astana, TP KAZ 398 nr. 71

Depas/Parkas:Zhezkiik LLC
Nuo...:2003-07
Modelis:TP KAZ 398
Pagamintas:2003-06
Gamyklinis numeris:44
Dabartinė būsena:Perduotas į kitą miestą (2011)
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 nr. 89

Depas/Parkas:Zhezkiik LLC
Nuo...:2004
Modelis:TP KAZ 398
Pagamintas:2004-08
Gamyklinis numeris:82
Dabartinė būsena:Perduotas į kitą miestą (2011)
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 nr. 82

Depas/Parkas:Zhezkiik LLC
Nuo...:2003
Modelis:TP KAZ 398
Pagamintas:2003-06
Gamyklinis numeris:62
Dabartinė būsena:Perduotas į kitą miestą (2011)
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:С 2011 — Петропавловск

Nuotraukos parametrai

Model:Canon EOS 450D
Date and Time:15.07.2010 06:24
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:100
Focal Length:18 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 3

10.12.2010 13:45 MSK
Nuoroda
Scream · Kijevas
Nėra foto
Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.
0
+0 / –0
10.12.2010 13:50 MSK
Nuoroda
Иван Р · Ėngelsas (Pokrovskas)
Foto: 298
А к 89 и 82 почему не привязано.
0
+1 / –1
10.12.2010 16:12 MSK
Nuoroda
Ватсон · Maskva
Nėra foto
> Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.

Почему? В Астане систему просто закрыли пару лет назад, а так эти Казахстанцы и единственная Шкода еще бы до сих пор ползали... тут дело вовсе не в нежизнеспособности троллейбусов/трамваев в Казахстане, а в изменении пасспотоков в Астане (троллейбус-то строили еще в старой Астане/Акмоле/Целинограде, а нынешняя Астана фактически город, построенный заново на пустом месте).

Жаль вот только гниют второй год без пользы, хоть отправили бы их обратно в Алмату (ибо больше никто сей нестандарт не возьмет), да всем видно пофиг.

Павлодар, У-Каменогорск, Темиртау (трам.), Петропавловск (трол.) вполне себе нормально фунциклируют с куда более старым ПС (только в Петропавловске треть ПС новые машины), да и Актюбинск (трол.) пашет, прикупив к своим и карагандинские БТЗ (в Актюбинске теперь едва ли не один из самых новых ПС в СНГ (от 2001 и моложе), вот только мало машин у них).

Это только Алмата усиленно гнобит ПС. :(((
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.