Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Astana, TP KAZ 398 # 71; Astana, TP KAZ 398 # 89; Astana, TP KAZ 398 # 82; Astana — Miscellaneous photos
  Astana TP KAZ 398 # 71 
 TP KAZ 398 # 89 
 TP KAZ 398 # 82 
Miscellaneous photos
Троллейбус паркі
Живые трупы, или С любовью, Астана!

Kuvaaja: Шпекавыг · Moscow           Kuvauspäivä: 15 heinäkuuta 2010 v., torstai

Tilastot

Julkaistu 09.12.2010 15:17 MSK
Näyttökerrat — 1605

Tarkemmat tiedot

Astana, TP KAZ 398 # 71

Liikennöitsijä/varikko:Zhezkiik LLC
Tulo:07.2003
Malli:TP KAZ 398
Valmistettu:06.2003
Sarjanumero:44
Nykytila:Siirretty toiseen kaupunkiin (2011)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 # 89

Liikennöitsijä/varikko:Zhezkiik LLC
Tulo:2004
Malli:TP KAZ 398
Valmistettu:08.2004
Sarjanumero:82
Nykytila:Siirretty toiseen kaupunkiin (2011)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 # 82

Liikennöitsijä/varikko:Zhezkiik LLC
Tulo:2003
Malli:TP KAZ 398
Valmistettu:06.2003
Sarjanumero:62
Nykytila:Siirretty toiseen kaupunkiin (2011)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:С 2011 — Петропавловск

Kameran asetukset

Model:Canon EOS 450D
Date and Time:15.07.2010 06:24
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:100
Focal Length:18 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 3

10.12.2010 13:45 MSK
Linkki
Scream · Kiova
Ei kuvia
Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.
0
+0 / –0
10.12.2010 13:50 MSK
Linkki
Иван Р · Engels
Kuvat: 298
А к 89 и 82 почему не привязано.
0
+1 / –1
10.12.2010 16:12 MSK
Linkki
Ватсон · Moscow
Ei kuvia
> Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.

Почему? В Астане систему просто закрыли пару лет назад, а так эти Казахстанцы и единственная Шкода еще бы до сих пор ползали... тут дело вовсе не в нежизнеспособности троллейбусов/трамваев в Казахстане, а в изменении пасспотоков в Астане (троллейбус-то строили еще в старой Астане/Акмоле/Целинограде, а нынешняя Астана фактически город, построенный заново на пустом месте).

Жаль вот только гниют второй год без пользы, хоть отправили бы их обратно в Алмату (ибо больше никто сей нестандарт не возьмет), да всем видно пофиг.

Павлодар, У-Каменогорск, Темиртау (трам.), Петропавловск (трол.) вполне себе нормально фунциклируют с куда более старым ПС (только в Петропавловске треть ПС новые машины), да и Актюбинск (трол.) пашет, прикупив к своим и карагандинские БТЗ (в Актюбинске теперь едва ли не один из самых новых ПС в СНГ (от 2001 и моложе), вот только мало машин у них).

Это только Алмата усиленно гнобит ПС. :(((
+2
+2 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.