TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Astana, TP KAZ 398 № 71; Astana, TP KAZ 398 № 89; Astana, TP KAZ 398 № 82; Astana — Miscellaneous photos
  Astana TP KAZ 398 № 71 
 TP KAZ 398 № 89 
 TP KAZ 398 № 82 
Miscellaneous photos
Троллейбус паркі
Живые трупы, или С любовью, Астана!

Autor: Шпекавыг · Moskva           Kuupäev: 15 juuli 2010 a., neljapäev

Statistika

Avaldatud 09.12.2010 15:17 MSK
Vaatamisi — 1605

Detailne info

Astana, TP KAZ 398 № 71

Depoo/park:Zhezkiik LLC
Alates:07.2003
Mudel:TP KAZ 398
Valmistatud:06.2003
Tehase number:44
Hetkeseis:Edasi antud/müüdud teise linna (2011)
Otstarve:Liinisõiduk
Märkus:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 № 89

Depoo/park:Zhezkiik LLC
Alates:2004
Mudel:TP KAZ 398
Valmistatud:08.2004
Tehase number:82
Hetkeseis:Edasi antud/müüdud teise linna (2011)
Otstarve:Liinisõiduk
Märkus:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 № 82

Depoo/park:Zhezkiik LLC
Alates:2003
Mudel:TP KAZ 398
Valmistatud:06.2003
Tehase number:62
Hetkeseis:Edasi antud/müüdud teise linna (2011)
Otstarve:Liinisõiduk
Märkus:С 2011 — Петропавловск

Pildifaili teave

Model:Canon EOS 450D
Date and Time:15.07.2010 06:24
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:100
Focal Length:18 mm
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 3

10.12.2010 13:45 MSK
Link
Scream · Kiiev
Fotod puuduvad
Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.
0
+0 / –0
10.12.2010 13:50 MSK
Link
Иван Р · Engels
Fotosid: 298
А к 89 и 82 почему не привязано.
0
+1 / –1
10.12.2010 16:12 MSK
Link
Ватсон · Moskva
Fotod puuduvad
> Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.

Почему? В Астане систему просто закрыли пару лет назад, а так эти Казахстанцы и единственная Шкода еще бы до сих пор ползали... тут дело вовсе не в нежизнеспособности троллейбусов/трамваев в Казахстане, а в изменении пасспотоков в Астане (троллейбус-то строили еще в старой Астане/Акмоле/Целинограде, а нынешняя Астана фактически город, построенный заново на пустом месте).

Жаль вот только гниют второй год без пользы, хоть отправили бы их обратно в Алмату (ибо больше никто сей нестандарт не возьмет), да всем видно пофиг.

Павлодар, У-Каменогорск, Темиртау (трам.), Петропавловск (трол.) вполне себе нормально фунциклируют с куда более старым ПС (только в Петропавловске треть ПС новые машины), да и Актюбинск (трол.) пашет, прикупив к своим и карагандинские БТЗ (в Актюбинске теперь едва ли не один из самых новых ПС в СНГ (от 2001 и моложе), вот только мало машин у них).

Это только Алмата усиленно гнобит ПС. :(((
+2
+2 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.