TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Astana, TP KAZ 398 č. 71; Astana, TP KAZ 398 č. 89; Astana, TP KAZ 398 č. 82; Astana — Miscellaneous photos
  Astana TP KAZ 398 č. 71 
 TP KAZ 398 č. 89 
 TP KAZ 398 č. 82 
Miscellaneous photos
Троллейбус паркі
Живые трупы, или С любовью, Астана!

Autor: Шпекавыг · Moskva           Datum: Čtvrtek 15. července 2010

Statistika

Zveřejněno 09.12.2010 15:17 MSK
Zhlédnutí — 1605

Podrobné informace

Astana, TP KAZ 398 č. 71

Vozovna:Zhezkiik LLC
Od...:7/2003
Typ:TP KAZ 398
Vyroben:6/2003
Výrobní číslo:44
Současný stav:Odeslán do jiného města (2011)
Účel provozu:Osobní
Poznámka:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 č. 89

Vozovna:Zhezkiik LLC
Od...:2004
Typ:TP KAZ 398
Vyroben:8/2004
Výrobní číslo:82
Současný stav:Odeslán do jiného města (2011)
Účel provozu:Osobní
Poznámka:С 2011 — Петропавловск

Astana, TP KAZ 398 č. 82

Vozovna:Zhezkiik LLC
Od...:2003
Typ:TP KAZ 398
Vyroben:6/2003
Výrobní číslo:62
Současný stav:Odeslán do jiného města (2011)
Účel provozu:Osobní
Poznámka:С 2011 — Петропавловск

Nastavení kamery

Model:Canon EOS 450D
Date and Time:15.07.2010 06:24
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:100
Focal Length:18 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 3

10.12.2010 13:45 MSK
Odkaz
Scream · Kyjev
Bez fotografií
Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.
0
+0 / –0
10.12.2010 13:50 MSK
Odkaz
Иван Р · Engels
Fotografií: 298
А к 89 и 82 почему не привязано.
0
+1 / –1
10.12.2010 16:12 MSK
Odkaz
Ватсон · Moskva
Bez fotografií
> Что-то в Казахстане не трамваи не троллейбусы долго не живут.

Почему? В Астане систему просто закрыли пару лет назад, а так эти Казахстанцы и единственная Шкода еще бы до сих пор ползали... тут дело вовсе не в нежизнеспособности троллейбусов/трамваев в Казахстане, а в изменении пасспотоков в Астане (троллейбус-то строили еще в старой Астане/Акмоле/Целинограде, а нынешняя Астана фактически город, построенный заново на пустом месте).

Жаль вот только гниют второй год без пользы, хоть отправили бы их обратно в Алмату (ибо больше никто сей нестандарт не возьмет), да всем видно пофиг.

Павлодар, У-Каменогорск, Темиртау (трам.), Петропавловск (трол.) вполне себе нормально фунциклируют с куда более старым ПС (только в Петропавловске треть ПС новые машины), да и Актюбинск (трол.) пашет, прикупив к своим и карагандинские БТЗ (в Актюбинске теперь едва ли не один из самых новых ПС в СНГ (от 2001 и моложе), вот только мало машин у них).

Это только Алмата усиленно гнобит ПС. :(((
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.