TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Астана, ЗиУ-682Г [Г00] № 3
  Астана ЗиУ-682Г [Г00] № 3 
Троллейбус паркі

Аўтар: Шпекавыг · Масква           Дата: 15 ліпеня 2010 г., чацвер

Статыстыка

Апублікавана 08.12.2010 15:03 MSK
Праглядаў — 366

Падрабязная інфармацыя

Астана, ЗиУ-682Г [Г00] № 3

Дэпо / Парк:ТОО "Жезкиик"
З...:2000
Мадэль:ЗиУ-682Г [Г00]
Стан:Спісаны (10.2008)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:До 2000 — Алма-Ата

EXIF

Модель камеры:Canon EOS 450D
Время съёмки:15.07.2010 06:14
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:9
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:18 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 3

08.12.2010 21:12 MSK
Спасылка
KronAV · Рубцоўск
Фота: 548
Судя по габаритам он с "Электротранссервиса" (Алматы), уточните происхождение, здесь его "собрат": http://transphoto.ru/photo/322408/.
0
+0 / –0
08.12.2010 22:18 MSK
Спасылка
Фота: 919 · Лакальны рэдактар
Начнём с того, что это не оригинальный троллейбус № 3, списанный в 1999 году. Это - перебивка, и он действительно
Цитата (KronAV, 08.12.2010):
> с "Электротранссервиса" (Алматы),

И ещё вероятно, что это "Г00", судя по наличию лючка под задней площадкой. Вот на этом фото http://transphoto.ru/photo/119169/ он ещё полуживой. Полуживой - потому что на той канаве троллейбусы либо разбирались под порезку, либо, наоборот, собирались после длительного простоя.
0
+0 / –0
08.12.2010 22:36 MSK
Спасылка
Фота: 919 · Лакальны рэдактар
Вообще-то если в базе присутствует такая модель как ЗиУ-682Г00-ЭМ, то в Астане это были троллейбусы №№ 8, 64, 65, 66 и 67 - поступили в 1993, собраны были из новых кузовов на "Электротранссервисе". Мосты и двигатели у них были от старых В-шек, гудели за километр.
Также в Астану поступили б/у из Алматы: в 1998 году - № 19, в 1999 - №№ 2 и 7, все после КР на том самом "Электротранссервисе".
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.