TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Vilnius, Solaris Trollino II 15 AC № 1680
  VilniusSolaris Trollino II 15 AC № 1680  —  მარშრუტი 2
A. Goštauto gatvė

ავტორი: Olgerd · Vilnius           Date: 9 სექტემბერი 2010 წელი, ხუთშაბათი

Show shooting location on the map

Statistics

Published 10.09.2010 02:24 MSK
ნახვები — 588

Detailed info

Vilnius, Solaris Trollino II 15 AC № 1680

დეპო:Antakalnio transporto departamentas
სახელმწიფო ნომერი:BNA 680
დან...:25.03.2006
მოდელი:Solaris Trollino II 15 AC
დამზადებულია:2004
ქარხნის ნომერი№:330
VIN:SU93412004BPN1330
ამდროინდელი მდგომარეობა:ექსპლუატაციაშია
დანიშნულება:სამგაზვრო
შესწორება:2 маршрут
Заводской номер DPO / EKOVA: 26

Camera Settings

Model:SAMSUNG ES10 / VLUU ES10 / SAMSUNG ES11
Copyright Information:COPYRIGHT, 2009
Date and Time:09.08.2010 08:24
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:4.4
ISO Speed:80
Focal Length:15.3 mm
Show all EXIF tags

Comments · 4

07.07.2011 16:45 MSK
Link
Rodion Petroff · ლვოვი
ფოტოები: 176
Всё-таки плохо что на солярисах у вас погнуты фальшборты.
0
+1 / –1
07.07.2011 16:49 MSK
Link
ფოტოები: 629
>Всё-таки плохо что на солярисах у вас погнуты фальшборты.
И тем же плохо?
У нас на солярисах с правой стороны такая-же дырка. да и у 24тр аналогично. Если бы её небыло то штангу ненагнуть чтоб поменять уголёк.
+2
+2 / –0
08.07.2011 14:50 MSK
Link
Mettal · Vilnius
ფოტოები: 2437 · საიტის თარგმანი (LT)
Конечно плохо. Просто некоторые не думают, что у прореза пространство ограничено и опускают штанги как на шкоде. Вот так они и гнутся. У этого еще не так заметно, есть и похуже.
0
+0 / –0
08.07.2011 20:11 MSK
Link
Rodion Petroff · ლვოვი
ფოტოები: 176
Цитата (Road_Runner, 07.07.2011):
> такая-же дырка.

Я не про дырку, а про сам фальшборт.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.