Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Vilnius, Solaris Trollino II 15 AC Br. 1699
  VilniusSolaris Trollino II 15 AC Br. 1699  —  route 17
V. Kudirkos gatvė

Autor: Mettal · Vilnius           Date: 13 Srpanj 2010 god., Utorak

Show shooting location on the map

Statistics

Published 26.07.2010 01:25 MSK
Pregledi — 798

Detailed info

Vilnius, Solaris Trollino II 15 AC Br. 1699

Prijevoznik/Pogon:Antakalnio transporto departamentas
Reg. oznaka:BNA 699
Since...:25.03.2006
Model:Solaris Trollino II 15 AC
Proizvedeno:2005
Serijski broj:175
VIN:SUU3412005BPN1175
Trenutačno stanje:U službi
Namjena:Putničko vozilo
Napomene:17 маршрут
Заводской номер DPO / EKOVA: 39

Camera Settings

Model:DMC-FX30
Date and Time:13.07.2010 11:18
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:10
ISO Speed:100
Exposure Bias:–1 EV
Focal Length:7 mm
Show all EXIF tags

Comments · 5

29.07.2010 10:52 MSK
Link
novi4oks · Riga
Photos: 131
Кажется каким-то большим.
0
+0 / –0
29.07.2010 11:18 MSK
Link
Володя Мадоян · Rostov-na-Donu
Photos: 344
Зато вместительный и просторный.
+3
+3 / –0
29.07.2010 13:38 MSK
Link
Photos: 7
Очень красивая и хорошо сделанная машина. Люблю длинные троллейбусы, они выглядят симпатичнее стандартных и гармошек. А ему не тяжело ездить в Вильнюсе?
+1
+1 / –0
29.07.2010 17:18 MSK
Link
Photos: 624
Цитата (novi4oks, 29.07.2010):
> Кажется каким-то большим.
Нам непревычен :) Посматри на 15м Солярис автобус и он тож окажется большим, главное угол обозрения
0
+0 / –0
02.08.2010 16:40 MSK
Link
Mettal · Vilnius
Photos: 2412 · Interface Translation (LT)
Цитата (Mr Big Bear, 29.07.2010):
> А ему не тяжело ездить в Вильнюсе?

Нет. Везде проезжает. Бывали они на всех маршрутах кроме 8, 18А и 20 (но тут ничего особого нету в них).
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.