TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Харков, ЗиУ-682Г [Г00] № (238); Харков, ЗиУ-682В [В00] № (244); Кропивницки, ЗиУ-682В-013 [В0В] № 232
  Харков ЗиУ-682Г [Г00] № (238) 
 ЗиУ-682В [В00] № (244) 
  Кропивницки ЗиУ-682В-013 [В0В] № 232 
Харков, Харківський вагоноремонтний завод
Слева: 244 (Кировоград), сзади — 244 (Горловка), красненькая сзади — 232 (Кировоград)

Автор: Мария Кайряк · Вуглегирск           Дата: 24 март 2010 г., сряда

Статистика

Публикувано 26.03.2010 20:29 MSK
Разглеждан — 1934

Подробна информация

Харков, ЗиУ-682Г [Г00] № (238)

Депо/Парк:КП «Харьковский вагоноремонтный завод»
От...:01.2010
Модел:ЗиУ-682Г [Г00]
Построен:1991
Заводски №:530
Текущо състояние:Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Забележка:До 14.01.2010 — Кропивницкий, 238; до 25.12.2009 — КП "КЭТ"
Окрас с завода: красно-белый.

25.12.2009 — продан ТОВ "Гранекс"
14.I.10 — отправлен на КР в Харьков
Ремонт произведен не был, остался в Харькове

Харков, ЗиУ-682В [В00] № (244)

Депо/Парк:КП «Харьковский вагоноремонтный завод»
От...:03.2009
Модел:ЗиУ-682В [В00]
Построен:1988
Заводски №:30545
VIN:ХТИ682В0000030545
Текущо състояние:Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Забележка:До 05.03.2009 — Горловка, 244; до 05.2004 — 214
- Отправлен на КР в Харьков 05.03.09, ремонт не оплачен и троллейбус остался на ХВРЗ

Кропивницки, ЗиУ-682В-013 [В0В] № 232

Депо/Парк:КП "Кировоградэлектротранс"
От...:28.08.1990
Модел:ЗиУ-682В-013 [В0В]
Построен:1990
Заводски №:35642
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (25.12.2009) Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Забележка:ТОВ "Гранекс". С 25.12.2009 — ООО "ЕТК"/"Гранекс"
Окрас с завода: зелено-серый.

25.12.2009 — продан ТОВ "Гранекс"
1.III.10 — отправлен на КР в Харьков
1.XI.10 — вышел на линию после КР
С 31.01.17 — находиться на территории ПАТ "Автобусный парк 13527"

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:SP510UZ
Время съёмки:24.03.2010 12:21
Выдержка:1/30 с
Диафрагменное число:2.8
Чувствительность ISO:99
Фокусное расстояние:6.3 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

26.03.2010 20:52 MSK
Връзка
TFA · Луцк
Снимка: 5416
Кировоградский 244, нынче 208, уже ездит, значит что же это тогда?
+1
+1 / –0
26.03.2010 21:01 MSK
Връзка
Мария Кайряк · Вуглегирск
Снимка: 426
Спросите у редактора раздела. Это и мне хотелось бы знать.

Насколько я понимаю, 244 перебит в 208, под номером 208 прошел ремонт и теперь работает.

А тот, который http://transphoto.ru/photo/83026/ - на фото слева. Только - кто это?
0
+0 / –0
26.03.2010 21:09 MSK
Връзка
TFA · Луцк
Снимка: 5416
Что-то я запутался... На переднем плане 238 кировоградский, ЯТП? Тогда вопрос, кто слева стоит?
0
+0 / –0
26.03.2010 21:23 MSK
Връзка
Мария Кайряк · Вуглегирск
Снимка: 426
244 - слева. За ним ещё один 244 (желтый, голубая кабина) из Горловки. А ещё дальше 232 (Кировоград)
+1
+1 / –0
26.03.2010 21:51 MSK
Връзка
TFA · Луцк
Снимка: 5416
Тогда получается, что либо под номером 208 ездит ненастоящий 244, тоесть прислали другую машину, либо это другая машина, хотя вроде больше ничего не присылали с Кировограда. А может это вообще не кировоградец?
0
+0 / –0
26.03.2010 22:09 MSK
Връзка
Мария Кайряк · Вуглегирск
Снимка: 426
Не, кировоградец. Это точно. Просто какой это настоящий?
0
+0 / –0
26.03.2010 23:18 MSK
Връзка
Pavel Eryomin · Кропивницки
Снимка: 115
Посмотреть заводскую табличку на кабине есть возможность?
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.