TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Ust-Ilimsk — Tramway Line and Infrastructure
  Ust-IlimskTramway Line and Infrastructure
Кольцо "9-й микрорайон"
На станции два пути во входном веере и четыре пути в выходном веере

Autor: Vladislav Prudnikov           Dată: 20 iulie 2009 an, Luni

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 02.11.2009 11:16 MSK
Vizualizări — 1123

Informație detaliată

Setările camerei foto

Model:SP-2000
Date and Time:30.11.1999 00:00
Arătați datele EXIF

Comentarii · 3

09.03.2011 11:10 MSK
Link
Max · Yaroslavl
Fotografii: 61
Словно игрушечная немецкая железная дорога, которая была мечтой многих детей СССР... У меня была такая, только всего лишь с одним тупиком.
0
+0 / –0
09.03.2011 13:17 MSK
Link
Fotografii: 2389
Цитата (Max, 09.03.2011):
> Словно игрушечная немецкая железная дорога, которая была мечтой многих детей СССР...

Мечтой, но не несбыточной. ГДР-овские железные дороги дефицитом не были, и стоили дорого, но приемлемо. Хотя цену большого многоосного паровоза помню до сих пор: 25 рублей при зарплате молодого специалиста в 5 паровозов. Стандартный начальный набор из тепловоза, трёх вагонов, рельс и трансформатора стоил вроде-бы дешевле этого паровоза.
0
+0 / –0
21.08.2011 07:54 MSK
Link
Cruis95 · St Petersburg
Nicio fotografie
Цитата (Сергей Мурашов, 09.03.2011):
> Хотя цену большого многоосного паровоза помню до сих пор: 25 рублей

Поправочка: не только помню, у меня был, наверное, самый дорогой--40 советских рэ ( 1/3 з/платы инженера)
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.