TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Genova, Diatto 2-axle motor car Nr. 1; Genova — Ferrovia a cremagliera Principe-Granarolo
  GenovaDiatto 2-axle motor car Nr. 1 
Ferrovia a cremagliera Principe-Granarolo
Stazione Via Bianco
The Principe — Granarolo rack tramway operation is a straight up genuine 1901 technology experience.
• • •
Линия зубчатого трамвая Principe — Granarolo — это настоящее путешествие в прошлое, позволяющее ощутить технологии 1901 года.

Autor: Ymtram · East Haven - Branford           Dată: 4 decembrie 2025 an, Joi

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 17.12.2025 05:54 MSK
Vizualizări — 248

Informație detaliată

Genova, Diatto 2-axle motor car Nr. 1

Depoul:Ferrovia a cremagliera Principe-Granarolo
Model:Diatto 2-axle motor car
Anul construcției:1901
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:Зубчатый ход
1929-VII — rebuild by Piaggio & C (Sestri Levante) keeping initial meccanical and electrical part without changes
1993 — safety and security upgrades

Setările camerei foto

Model:iPhone SE (2nd generation)
Date and Time:04.12.2025 17:01
Exposure Time:1/25 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:320
Focal Length:3.99 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 1

17.12.2025 05:54 MSK
Link
Ymtram · East Haven - Branford
Fotografii: 22605 · Moderatorul fotografiilor terțe / Moderatorul fotografiilor / Redactor general / Redactor al știrilor / Traducerea interfeței (EN)
The Principe - Granarolo rack tramway operation is a straight up genuine 1901 technology experience. Imagine dangling on a hillside above the city of Genoa in a wooden car with 1929 original body on a 1901 car base, with all accompanying sounds of the bygone era:
https://transphoto.org/photo/2221146/
An absolute must for any railfan, as not too many such authentic operations are left in the world.

Just make sure that car 1 is in service on the day of the visit, not car 2. The latter was rebuilt with addition of modern electronics, however, it is not used in service often.

A full photo coverage of the Principe - Granarolo rack tramway line can be reviewed here:
https://transphoto.org/articles/3920/

• • •

Линия зубчатого трамвая Principe - Granarolo — это настоящее путешествие в прошлое, позволяющее ощутить технологии 1901 года. Представьте балансирование на склоне горы над городом Генуя в деревянном вагоне с оригинальным кузовом 1929 года, установленном на базе вагона с агрегатами 1901 года, под аккомпанемент звуков ушедшей эпохи:
https://transphoto.org/photo/2221146/
Обязательная линия для посещения любым трамвайным фанатом - в мире осталось не так много подобных аутентичных линий.

Только убедитесь, что в день вашего визита на линии работает вагон 1, а не вагон 2. Последний был модернизирован с добавлением современной электроники, однако он используется на линии редко.

Полное фотопокрытие линии зубчатого трамвая Principe - Granarolo можно посмотреть в галерее:
https://transphoto.org/articles/3920/
+3
+3 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.