TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Генуя, Двухосный моторный Diatto № 1; Генуя — Зубчатая железная дорога Principe-Granarolo
  ГенуяДвухосный моторный Diatto № 1 
Зубчатая железная дорога Principe-Granarolo
Stazione Via Bianco
The Principe — Granarolo rack tramway operation is a straight up genuine 1901 technology experience.
• • •
Линия зубчатого трамвая Principe — Granarolo — это настоящее путешествие в прошлое, позволяющее ощутить технологии 1901 года.

Автор: Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 4 декември 2025 г., четвъртък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 17.12.2025 05:54 MSK
Разглеждан — 248

Подробна информация

Генуя, Двухосный моторный Diatto № 1

Депо/Парк:Зубчатая железная дорога Principe-Granarolo
Модел:Двухосный моторный Diatto
Построен:1901
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Забележка:Зубчатый ход
1929-VII — rebuild by Piaggio & C (Sestri Levante) keeping initial meccanical and electrical part without changes
1993 — safety and security upgrades

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:iPhone SE (2nd generation)
Время съёмки:04.12.2025 17:01
Выдержка:1/25 с
Диафрагменное число:1.8
Чувствительность ISO:320
Фокусное расстояние:3.99 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 1

17.12.2025 05:54 MSK
Връзка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Снимка: 22605 · Модератор неавторски снимки / Фотомодератор / Общ редактор / Редактор новини / Превод на сайта (EN)
The Principe - Granarolo rack tramway operation is a straight up genuine 1901 technology experience. Imagine dangling on a hillside above the city of Genoa in a wooden car with 1929 original body on a 1901 car base, with all accompanying sounds of the bygone era:
https://transphoto.org/photo/2221146/
An absolute must for any railfan, as not too many such authentic operations are left in the world.

Just make sure that car 1 is in service on the day of the visit, not car 2. The latter was rebuilt with addition of modern electronics, however, it is not used in service often.

A full photo coverage of the Principe - Granarolo rack tramway line can be reviewed here:
https://transphoto.org/articles/3920/

• • •

Линия зубчатого трамвая Principe - Granarolo — это настоящее путешествие в прошлое, позволяющее ощутить технологии 1901 года. Представьте балансирование на склоне горы над городом Генуя в деревянном вагоне с оригинальным кузовом 1929 года, установленном на базе вагона с агрегатами 1901 года, под аккомпанемент звуков ушедшей эпохи:
https://transphoto.org/photo/2221146/
Обязательная линия для посещения любым трамвайным фанатом - в мире осталось не так много подобных аутентичных линий.

Только убедитесь, что в день вашего визита на линии работает вагон 1, а не вагон 2. Последний был модернизирован с добавлением современной электроники, однако он используется на линии редко.

Полное фотопокрытие линии зубчатого трамвая Principe - Granarolo можно посмотреть в галерее:
https://transphoto.org/articles/3920/
+3
+3 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.