TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Вилнюс, Škoda 9Tr18 № 264; Вилнюс — Проишествия, ДТП, поломки; Вилнюс — Старые фотографии
  Вилнюс Škoda 9Tr18 № 264 
Проишествия, ДТП, поломки  ·  Старые фотографии
Raudonosios Armijos prospektas
"Transporto priemonių avarija Vilniuje, Raudonosios Armijos (dab. Savanorių) prospekte. 1989-08-11"
***
"ДТП в Вильнюсе, на проспекте Красной Армии (Саванорю). 11.08.1989"

© Algirdas Žukauskas | Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus
License: CC BY-NC 4.0

Качено от Mettal · Вилнюс           Дата: рано 1980-х гг.

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Лиценз: BY-NC
Публикувано 06.02.2025 17:29 MSK
Разглеждан — 424

Подробна информация

Вилнюс, Škoda 9Tr18 № 264

Депо/Парк:Antakalnio transporto departamentas
От...:1973
Модел:Škoda 9Tr18
Построен:1973
Заводски №:5019
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (1986) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:Фото. С 1986 — 1264

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 3

15.04.2025 21:39 MSK
Връзка
Андрей96 · Севастопол
Няма снимки
А известны ли детали происшествия?
+3
+3 / –0
16.04.2025 05:50 MSK
Връзка
Няма снимки · Модератор на коментари / Редактор / Редактор новини
Попутный вопрос - а где делался капитальный и аварийно-восстановительный ремонт вильнюсских Шкод?

Ибо получается, что эту машину на фото восстановили, или как минимум прогнали через АВР по бумагам. Дату 11.08.1989 локред считает неверной, настаивая на начале 1980-х. Получается по базе, что она ещё пожила. При этом, если честно, не представляю, что, привези такого обгорельца, ну например, в симферопольскую службу КР/АВР советского образца (которую у нас на сайте принято называть ЦТРМ), там бы стали с ним возиться, а не пустили бы в ремфонд. Вообще в Крымтроллейбусе ровесники этого троллейбуса (5450-5468, 7450-7462, 1450-1481) хоть в 1980-е и не могли по правилам Украинской ССР быть списаны документально без серьезных оснований (впрочем, по пожару бы списали!), но зато легко могли быть (и некоторые были) переданы в СТП-2, где им было довольно легко затеряться.
+2
+2 / –0
16.04.2025 07:58 MSK
Връзка
Mettal · Вилнюс
Снимка: 2426 · Превод на сайта (LT)
Капремонты делали своими силами в троллейбусных парках. На сайте есть немало фото с этого процесса.

По поводу даты съёмки детально расписано в комментарии к соседнему фото.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.