TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Smolenskas, ZiU-682G-016.03 nr. 037; Smolenskas, ZiU-682GM1 (with double first door) nr. 049; Smolenskas, ZiU-682G [G00] nr. 018; Smolenskas, Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. (6529); Smolenskas, ZiU-682G-016.02 nr. 039; Smolenskas, ZiU-682V-013 [V0V] nr. 021; Smolenskas, ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1735); Smolenskas, ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1714); Smolenskas, Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6436); Smolenskas, Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6452); Smolenskas — Trolleybus depot and service lines; Smolenskas — Поставка новых вагонов
  Smolenskas ZiU-682V-013 [V0V] nr. 020 
 ZiU-682G-016.03 nr. 037 
 ZiU-682G [G00] nr. 004 
 ZiU-682V-013 [V0V] nr. 014 
 ZiU-682G [G00] nr. 029 
 Trolza-5275.05 “Optima” nr. 051 
 ZiU-682GM1 (with double first door) nr. 049 
 ZiU-682G [G00] nr. 018 
 Trolza-5275.03 “Optima” nr. 048 
 Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. (6454) 
 Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. (6462) 
 Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. (6531) 
 Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. (6529) 
ZiU-682G-016.02 nr. 039 
 ZiU-682V-013 [V0V] nr. 021 
 ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1739) 
 ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1710) 
 ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1729) 
 ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1735) 
 ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1714) 
 ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1748) 
 Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6437) 
 Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6105) 
 Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6436) 
 Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6452) 
 Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. 070 
 Trolza-5275.05 “Optima” (KR MTrZ) nr. (6102) 
 ZiU-682G-016.02 (with double first door) nr. (6009) 
 Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6123) 
 Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. (6530) 
Trolleybus depot and service lines  ·  Поставка новых вагонов
Троллейбусное депо
Привязка идёт по колоннам:
020, 037, 004,
014,
029, 049, 051, 018, 048,
6454, 6462, 6530, 6529, 039, 021,
1739, 1710, 1729, 1735, 1714, 6436, 6452,
1748, 6437, 6105,
070 (1795),
6102, 6009, 6123, 6530

Autorius: KoD@K · Vidnojė           Data: 2021 m. gegužės 18 d., antradienis

Statistika

Licenzija: BY
Publikuota 13.02.2024 18:10 MSK
Peržiūrų — 750

Detali informacija

Smolenskas, ZiU-682G-016.03 nr. 037

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2006-03-06
Modelis:ZiU-682G-016.03
Pagamintas:2006
Gamyklinis numeris:8417
VIN:XTU682G0M70008417
Dabartinė būsena:Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2006-03-18
История

• ≈ 2013: демонтаж барабанов штангоуловителей (БШУ)
• 2013: КР в депо
• ≈ 03.2025 — н.в.: простой

Тематическое брендирование

• 2006 — 2007: "Смоленскому троллейбусу 15 лет"
• 2008 — ≈ 2012: "Смоленск — наш общий дом"

Smolenskas, ZiU-682GM1 (with double first door) nr. 049

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2020-11-11
Modelis:ZiU-682GM1 (with double first door)
Pagamintas:2010
Gamyklinis numeris:29
Dabartinė būsena:Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2020-12
Pastaba:11.2020 ex Moscow, 1709; 01.08.2016 ex TD #1
Москва:
Работал на маршруте №43.

Смоленск:
01.2024 г. заменены заводские двери: центральные и задние.

Smolenskas, ZiU-682G [G00] nr. 018

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:≈ 2003
Modelis:ZiU-682G [G00]
Pagamintas:1992
Dabartinė būsena:Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2004
Eksploatacijos sustabdymas:≈ 2023-05
История

• В 1991 — 1993: построен
• 2003: КР Дзержинск (Минской области), подмена
• 2009: КР Дзержинск (Минской области)

Smolenskas, Trolza-5265.00 “Megapolis” nr. (6529)

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2020-11
Modelis:Trolza-5265.00 “Megapolis”
Pagamintas:2007
Gamyklinis numeris:54
VIN:XTU52650070000054
Dabartinė būsena:Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2024-11
Pastaba:11.2020 ex Moscow, 6529; 07.2013 ex TD #4, 4540
Москва:
Работал на маршрутах №14/76.

Смоленск:
На линии не работал.
Бортовые номера не наносились.

Smolenskas, ZiU-682G-016.02 nr. 039

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:≤ 2007-06
Modelis:ZiU-682G-016.02
Pagamintas:2007
Gamyklinis numeris:8847
VIN:XTU682G0M70008847
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2007-08-14
История

• В 2013 — 2016: демонтаж барабанов штангоуловителей (БШУ)
• ≈ 2020 — 02.2023: простой

Тематическое брендирование

• 2008 — 2012: "Смоленск — наш общий дом"

Smolenskas, ZiU-682V-013 [V0V] nr. 021

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2009
Modelis:ZiU-682V-013 [V0V]
Pagamintas:1990
Dabartinė būsena:Nurašytas (2022-01)
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos pradžia:2009
Eksploatacijos sustabdymas:2021
Utilizuotas:2022
История

• 2009: КР Дзержинск (Минской области), подмена
• 20.09.2017: конкурсный

Smolenskas, ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1735)

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2020-11
Modelis:ZiU-682GM1 (with double first door)
Pagamintas:2011-05
Gamyklinis numeris:20
Dabartinė būsena:Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2023-12
Pastaba:11.2020 ex Moscow, 1735; 01.08.2016 ex TD #1
Точная дата постройки: 13.05.2011 г.

Москва:
Работал на маршруте №43.

Смоленск:
На линии не работал.
Бортовые номера не наносились.

Smolenskas, ZiU-682GM1 (with double first door) nr. (1714)

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2020-11
Modelis:ZiU-682GM1 (with double first door)
Pagamintas:2010
Gamyklinis numeris:43
Dabartinė būsena:Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2023-09
Pastaba:11.2020 ex Moscow, 1714; 01.08.2016 ex TD #1
Москва:
Работал на маршруте №43.

Смоленск:
На линии не работал.
Бортовые номера не наносились.

Smolenskas, Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6436)

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2020-11
Modelis:Trolza-5275.05 “Optima”
Pagamintas:2005
Gamyklinis numeris:147
VIN:XTU52750550000147
Dabartinė būsena:Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2023-11
Pastaba:11.2020 ex Moscow, 6436
Москва:
Работал на маршруте №76, затем — на маршруте №80.

Смоленск:
На линии не работал.
Бортовые номера не наносились.

Smolenskas, Trolza-5275.05 “Optima” nr. (6452)

Lokacija:MU TTP
Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:2020-11
Modelis:Trolza-5275.05 “Optima”
Pagamintas:2005
Gamyklinis numeris:226
VIN:XTU52750550000226
Dabartinė būsena:Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2023-12
Pastaba:11.2020 ex Moscow, 6452
Москва:
Прошел кузовной ремонт на заводе СВАРЗ в 01.2015 г.
Работал на маршрутах №№ 73/80.

Смоленск:
На линии не работал.
Бортовые номера не наносились.

Nuotraukos parametrai

Model:FC3170
Date and Time:18.05.2021 20:35
Exposure Time:1/15 sec
Aperture Value:2.8
ISO Speed:250
Focal Length:4.5 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 5

14.04.2024 03:11 MSK
Nuoroda
Foto: 73
А как машины могли "пропасть"?
Наверное, их списали? Или они где-то на рем.боксах стоят...
Может кто-то подсказать этот вопрос? А то прямо любопытно стало.
0
+0 / –0
14.04.2024 09:40 MSK
Nuoroda
Foto: 887 · Korektorius / Miesto redaktorius
Цитата (Игорь344, 14.04.2024):
> А как машины могли "пропасть"?
> Наверное, их списали? Или они где-то на рем.боксах стоят...
> Может кто-то подсказать этот вопрос? А то прямо любопытно стало.

Как правило, машины утилизировали всегда на улице, и этот процесс занимал около 1.5 - 2 недель (вместе с тем, что обломки валяются некоторое время, пока их не заберут/отвезут). Сейчас же машина стоит-стоит, и оп — пропала. Возможно, их забрали в боксы, но мне это неизвестно, да и поместятся ли они все там?.. Не знаю. Будет информация точнее - поправим. Надеюсь, ответил на Ваш вопрос.
+2
+2 / –0
06.10.2024 14:55 MSK
Nuoroda
Deikaiesther · Cherkessk
Foto: 9
Таки нашлась пропажа?
0
+0 / –0
06.10.2024 16:10 MSK
Nuoroda
Foto: 887 · Korektorius / Miesto redaktorius
Цитата (Deikaiesther, 06.10.2024):
> Таки нашлась пропажа?

Да. Увы, порезаны.
0
+0 / –0
06.10.2024 18:18 MSK
Nuoroda
Deikaiesther · Cherkessk
Foto: 9
У вас ещё немало техники, которую можно пустить. На сколько я понимаю, на меги 12 года ещё есть надежды, недаром они всё ещё зелёные.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.