TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Vilnius, Škoda 14Tr13/6 № 2606
  Vilnius Škoda 14Tr13/6 № 2606 
Кабина

Автор: LTransit · Vilnius           Date: 5 желтоқсан 2023 ж., сейсенбi

Statistics

License: Copyright ©
Published 05.12.2023 23:28 MSK
Көріністер — 392

Detailed info

Vilnius, Škoda 14Tr13/6 № 2606

Депо / Саябақ:Viršuliškių transporto departamentas
Мемлекеттік нөмірі:BNA 606
Бастап..:03.2006
Үлгі:Škoda 14Tr13/6
Салынған:1996
Зауыттық №:12182
Ағымдағы күй:Пайдаланудан шығарылды / алып тастауды күту
Мақсаты:Жолаушылар
Кейінге қалдырылды:05.03.2025

Camera Settings

Model:SM-G990B2
Date and Time:05.12.2023 19:10
Exposure Time:1/25 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:1000
Focal Length:5.4 mm
Show all EXIF tags

Comments · 5

16.12.2023 18:49 MSK
Link
Фото: 12
Для чего педаль "сцепления"?
0
+0 / –0
16.12.2023 20:09 MSK
Link
Trolleybusik · Рига
Фото: 17
Если я правильно помню, пневмотормоз
+5
+5 / –0
18.12.2023 09:34 MSK
Link
Фото: 12
Цитата (Trolleybusik, 16.12.2023):
> пневмотормоз

А средняя педаль для чего?
0
+0 / –0
18.12.2023 09:46 MSK
Link
Tolya · Saint-Petersburg
Фото: 7
Электротормоз
+4
+4 / –0
20.12.2023 21:23 MSK
Link
RainMan · Рига
Фото: 33
Слева от рулевой колонки - пневматический рабочий тормоз, действующий на все колёса .
Справа от рулевой колонки - электродинамический тормоз, действующий на колёса заднего моста с пневматическим торможением (200-250кПа) в конце выбега. Торможение в конце выбега действует на все колёса.
+6
+6 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.