TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Viļņa, Škoda 14Tr13/6 № 2606
  Viļņa Škoda 14Tr13/6 № 2606 
Kabīne

Autors: LTransit · Viļņa           Datums: 5 decembri 2023 g., otrdiena

Statistika

Licence: Copyright ©
Publicēts 05.12.2023 23:28 MSK
Skatījumus — 392

Sīkāka informācija

Viļņa, Škoda 14Tr13/6 № 2606

Depo/Parks:Viršuliškių transporto departamentas
Valsts numurs:BNA 606
No...:03.2006
Modelis:Škoda 14Tr13/6
Ražots:1996
Rūpnīcas №:12182
Pašreiz stāvoklis:Ekspluatācijas pārtraukšana / gaida izņēmumu
Iecelšana:Pasažieru
Halted:05.03.2025

EXIF

Model:SM-G990B2
Date and Time:05.12.2023 19:10
Exposure Time:1/25 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:1000
Focal Length:5.4 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 5

16.12.2023 18:49 MSK
Saite
Foto: 12
Для чего педаль "сцепления"?
0
+0 / –0
16.12.2023 20:09 MSK
Saite
Trolleybusik · Rīga
Foto: 17
Если я правильно помню, пневмотормоз
+5
+5 / –0
18.12.2023 09:34 MSK
Saite
Foto: 12
Цитата (Trolleybusik, 16.12.2023):
> пневмотормоз

А средняя педаль для чего?
0
+0 / –0
18.12.2023 09:46 MSK
Saite
Tolya · Sanktpēterburga
Foto: 7
Электротормоз
+4
+4 / –0
20.12.2023 21:23 MSK
Saite
RainMan · Rīga
Foto: 33
Слева от рулевой колонки - пневматический рабочий тормоз, действующий на все колёса .
Справа от рулевой колонки - электродинамический тормоз, действующий на колёса заднего моста с пневматическим торможением (200-250кПа) в конце выбега. Торможение в конце выбега действует на все колёса.
+6
+6 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.