Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Vilnius, Škoda 14Tr13/6 Br. 2606
  Vilnius Škoda 14Tr13/6 Br. 2606 
Cab/controls

Autor: LTransit · Vilnius           Date: 5 Prosinac 2023 god., Utorak

Statistics

License: Copyright ©
Published 05.12.2023 23:28 MSK
Pregledi — 392

Detailed info

Vilnius, Škoda 14Tr13/6 Br. 2606

Prijevoznik/Pogon:Viršuliškių transporto departamentas
Reg. oznaka:BNA 606
Since...:03.2006
Model:Škoda 14Tr13/6
Proizvedeno:1996
Serijski broj:12182
Trenutačno stanje:Abandoned / Dead storage
Namjena:Putničko vozilo
Halted:05.03.2025

Camera Settings

Model:SM-G990B2
Date and Time:05.12.2023 19:10
Exposure Time:1/25 sec
Aperture Value:1.8
ISO Speed:1000
Focal Length:5.4 mm
Show all EXIF tags

Comments · 5

16.12.2023 18:49 MSK
Link
Photos: 12
Для чего педаль "сцепления"?
0
+0 / –0
16.12.2023 20:09 MSK
Link
Trolleybusik · Riga
Photos: 17
Если я правильно помню, пневмотормоз
+5
+5 / –0
18.12.2023 09:34 MSK
Link
Photos: 12
Цитата (Trolleybusik, 16.12.2023):
> пневмотормоз

А средняя педаль для чего?
0
+0 / –0
18.12.2023 09:46 MSK
Link
Tolya · Saint-Petersburg
Photos: 7
Электротормоз
+4
+4 / –0
20.12.2023 21:23 MSK
Link
RainMan · Riga
Photos: 33
Слева от рулевой колонки - пневматический рабочий тормоз, действующий на все колёса .
Справа от рулевой колонки - электродинамический тормоз, действующий на колёса заднего моста с пневматическим торможением (200-250кПа) в конце выбега. Торможение в конце выбега действует на все колёса.
+6
+6 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.