TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Пльзень, Škoda 21TrACI № 496; Пльзень, Škoda 15Tr03/6 № 464; Пльзень, Škoda 15Tr13/6M № 472
  Пльзень Škoda 21TrACI № 496  —  маршрут 16
 Škoda 15Tr03/6 № 464  —  маршрут 16
 Škoda 15Tr13/6M № 472  —  маршрут 16
Doubravka, Zábělská
Setkání trojice trolejbusů na smyčce (a zároveň přestupním terminálu na příměstské autobusy) Doubravka, Zábělská. Zleva první je zachycen poslední dodaný vůz 21TrACI č. 496 (zároveň poslední vyrobený nízkopodlažní trolejbus v závodě ŠKODA OSTROV) a dnes historický vůz PMDP, vprostřed je 15Tr č. 464, jež byla původně vyrobena na export do SNS, ale nakonec byla odprodána do Plzně. Shodou náhodou je dnes rovněž historickým vozem a patří Muzeu dopravy Strašice (na Rokycansku). Úplně vpravo pak stojí 15TrM č. 472, která dlouhodobě vozila reklamu na plzeňský filmový festival Finále, dnes stále slouží cestujícím, ale o něco východněji — v ukrajinské metropoli Charkov.

Meeting of three trolleybuses on the loop (and also a transfer terminal for suburban buses) Doubravka, Zábělská. From the left — the last delivered 21TrACI No. 496 vehicle (also the last low-floor trolleybus produced at the ŠKODA OSTROV plant) and today the historic vehicle of PMDP, in the middle is the 15Tr No. 464, which was originally produced for export to the CIS, but after was sold to Pilsen. Today it is also a historic vehicle and belongs to the Strašice Museum of Transport (in the Rokycany region). On the far right is 15TrM No. 472, which has long carried advertising for the Pilsen Film Festival Finale, today still serves passengers, but a little further east — in the Ukrainian metropolis of Kharkov.

Аўтар: 9TrL194 · Пльзень           Дата: 14 сакавіка 2008 г., пятніца

Месца здымак на карце

Статыстыка

Ліцэнзія: Mark
Апублікавана 29.11.2021 17:00 MSK
Праглядаў — 383

Падрабязная інфармацыя

Пльзень, Škoda 21TrACI № 496

Дэпо / Парк:Vozovna Cukrovarská
З...:2004
Мадэль:Škoda 21TrACI
Пабудаваны:2004
Заводскі №:13141
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (22.08.2014)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 22. 08. 2014 — Karlov; с 25. 09. 2018 — музейный
Od výroby dieselagregát / Оборудован дизель-генератором
VP ?
SP 2008
VP 12/2011-3/2012

Пльзень, Škoda 15Tr03/6 № 464

Дэпо / Парк:Vozovna Cukrovarská
З...:1993
Мадэль:Škoda 15Tr03/6
Пабудаваны:1991
Заводскі №:11858
VIN:TMP15TR03M6011858
Стан:Адпраўлены ў іншы горад (11.2011)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 12.12.2011 — Страшице, 464
Původně určen pro SNS / Первоначально предназначался для экспорта в СНГ

VP 3-8/2005
SP 2009

Пльзень, Škoda 15Tr13/6M № 472

Дэпо / Парк:Vozovna Cukrovarská
З...:01.05.1996
Мадэль:Škoda 15Tr13/6M
Пабудаваны:1996
Заводскі №:12220
Стан:Адпраўлены ў іншы горад (02.2012)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 6/2012 — Ческе-Будеёвице, [472]; с 03. 10. 2017 — Харьков, 2504; с 15. 11. 2017 — 2503; с 3/2024 — № 3, 3004
PMDP:
VP 2010

История:

ТД №2 [2503]
03.10.2017 — принят на баланс депо [2504]
15.11.2017 — перенумерован [2503]
16.11.2017 — начало линейной эксплуатации
01.05.2021 — принял участие в параде в честь дня рождения харьковского троллейбуса
02.2022 — отставлен от эксплуатации в связи с началом боевых действий
26.12.2022 — перегнан в Троллейбусное депо №3 на консервацию
03.2024 — передан в депо №3

ТД №3 [3004]
09.03.2024 — обкатка после длительного простоя
05.04.2024 — начало линейной эксплуатации (маршрут №24)


Маршруты:
... — 27.07.2021: маршрут №3
29.07.2021 — 21.02.2022: маршрут №1, №3, №35
05.04.2024 — н.в.: маршрут №2/№24

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.