TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Smolensk — Constructions, track reconstructions and repairings
  SmolenskConstructions, track reconstructions and repairings
Улица Николаева

Autor: KoD@K · Vidnoye           Datum: Sobota 11. dubna 2020

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Licence: BY
Zveřejněno 11.04.2020 23:22 MSK
Zhlédnutí — 835

Podrobné informace

Nastavení kamery

Model:ILCE-7M3
Date and Time:11.04.2020 12:45
Exposure Time:7915/39575001 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:400
Focal Length:24 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 6

11.04.2020 23:26 MSK
Odkaz
KoD@K · Vidnoye
Fotografií: 794
Деревянные шпалы, скорее всего, под термокомпенсаторы. Как уже было сделано на ул. Шевченко: https://transphoto.org/photo/1278848/?gid=1217
+3
+3 / –0
17.04.2020 13:42 MSK
Odkaz
KoD@K · Vidnoye
Fotografií: 794
Всё верно, термостыки уже на месте: https://transphoto.org/photo/1325233
+2
+2 / –0
18.04.2020 08:26 MSK
Odkaz
Fotografií: 231
Цитата (KoD@K, 17.04.2020):
> Всё верно, термостыки уже на месте: https://transphoto.org/photo/1325233

для чего нужны термостыки ?
0
+0 / –0
18.04.2020 10:23 MSK
Odkaz
KoD@K · Vidnoye
Fotografií: 794
Чтобы компенсировать расширение и сужение рельсовой плети при перепаде температур
+2
+2 / –0
18.04.2020 13:21 MSK
Odkaz
Олег Бодня · Krasnodar
Fotografií: 678
И чтобы можно было сделать эту самую бесстыковую петлю. Так называемый "бархатный путь". Без термостыков со временем может возникнуть выброс пути.
0
+0 / –0
21.04.2020 14:20 MSK
Odkaz
Jen · Moskva
Bez fotografií
Видео местной телекомпании о ходе ремонта - https://www.youtube.com/watch?v=72SjCtnQ...mb_logo
+1
+1 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.