TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Opava, Škoda 32Tr SOR č. 316; Plzeň — Nové trolejbusy ze závodu Škoda
  OpavaŠkoda 32Tr SOR č. 316 
  PlzeňNové trolejbusy ze závodu Škoda
Plzeň, Černická
Zkušební jízda / test drive

Autor: Karel Šimána · Plzeň           Datum: Středa 14. listopadu 2018

Statistika

Zveřejněno 14.11.2018 20:43 MSK
Zhlédnutí — 1164

Podrobné informace

Opava, Škoda 32Tr SOR č. 316

Vozovna:Vozovna Kylešovice
Od...:11/2018
Typ:Škoda 32Tr SOR
Vyroben:2018
Výrobní číslo:14384
VIN:TM9GBAJ6VJBDR3384
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Uveden do provozu:12/2018
jméno: "Sporťáček"

Komentáře · 9

15.11.2018 02:59 MSK
Odkaz
Fotografií: 4
Судя по всему-ТБ с УАХ. Это электробус с динамической подзарядкой. А это -будущее наземного транспорта городов с троллейбусной инфраструктурой. И не как в Москве.
0
+1 / –1
15.11.2018 11:31 MSK
Odkaz
Michal Isakov · Praha
Fotografií: 2890 · Administrátor
Да, у них АХ на аккумуляторах.
0
+0 / –0
16.11.2018 14:44 MSK
Odkaz
Jan de Vu · Lvov
Fotografií: 528
Цитата (vadim64, 15.11.2018):
> Судя по всему-ТБ с УАХ. Это электробус с динамической подзарядкой.
Вообще то троллейбус с АХ.
+1
+1 / –0
16.11.2018 16:52 MSK
Odkaz
Vladlen99 · Oděsa
Fotografií: 44 · Redaktor všech databází
Цитата (vadim64, 15.11.2018):
> УАХ

А после скольких километров АХ превращается в УАХ? После 40 км?
–2
+0 / –2
16.11.2018 18:24 MSK
Odkaz
Володя · Moskva
Fotografií: 1
Я бы поделил по скорости на АХ. Всё, что как черепаха на 500 метров АХ, что хотя бы километров на 5 и с нормальной скоростью - УАХ)
–2
+0 / –2
16.11.2018 20:58 MSK
Odkaz
Big_Khan · Homiel
Fotografií: 4
Я бы предложил такой критерий: Если троллейбус может полноценно функционировать от аккумуляторных батарей - то такую опцию можно назвать УАХ, если при работе на АХ возникают ограничения по мощности, скорости, пропадает возможность работы печек/кондиционера и т.д. - это аварийный АХ.
–2
+0 / –2
16.11.2018 23:10 MSK
Odkaz
Michal Isakov · Praha
Fotografií: 2890 · Administrátor
http://transphoto.ru/photo/1158333/?vid=473045 нормально ездит на АХ.
0
+0 / –0
17.11.2018 11:30 MSK
Odkaz
Jan de Vu · Lvov
Fotografií: 528
Цитата (Big_Khan, 16.11.2018):
> Я бы предложил такой критерий: Если троллейбус может полноценно функционировать от аккумуляторных батарей - то такую опцию можно назвать УАХ, если при работе на АХ возникают ограничения по мощности, скорости, пропадает возможность работы печек/кондиционера и т.д. - это аварийный АХ.
У всех троллейбусах есть ограничение по мощности АХ от АБ, соответственно в режиме АХ, не будут работать отопление, кондиционер.
0
+0 / –0
17.11.2018 11:44 MSK
Odkaz
Tolya · Petrohrad
Fotografií: 7
Jan de Vu, пожалуйста, ознакомьтесь с материальной частью.
И отопление, и кондиционер работают от тяговой батареи, никаких принципиальных проблем на машинах 5265.02, 5265.08 и 32100D нет.
+3
+3 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.