TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Chongjin — Maps
  ChongjinMaps
По состоянию на 2019 г. приняты следующие наименования конечных:
Troll route #1: Хэнам (Восточный порт)/Haenam (East Harbor) — Сабон (Sagpyong (Namchongjin).
Troll route #2: Ранам/Ranam — Сегори/Segory
Troll route #3: Вокзал/Chongjin stn. (Myongsong) — Чхонъам (Панчук)/Chonam(Pangjuk)
Tram route: Пончхон/Pongchon — Сабон (Южный Чхонджин)/Sagpyong (Namchongjin)

Autor: D.Möschke · Plauen           Dátum: 2015

Štatistika

Zverejnené 01.11.2015 15:06 MSK
Návštev — 5615

Podrobná informácia

Camera Settings

Artist Name:Daniel Moeschke

Komentáre · 7

01.11.2015 15:11 MSK
Odkaz
R. S. · Varšava
Fotografií: 3048 · Interface Translation (BE)
Интересно... Линии никак не стыкуются, заканчиваясь кольцами. Вот здесь http://transphoto.ru/photo/420489/, например, такого нет. Кто-нибудь может пояснить, для чего они так извращаются?
0
+0 / –0
01.11.2015 15:21 MSK
Odkaz
D.Möschke · Plauen
Fotografií: 6404
The trolleybusconection between Chongjinyog and mainline was cuttet some years ago! In the street of old map doesnt exist any overwire! Only a conection without switches is in the western street in south of Chongjinyog!

The Trolleybusconection between Sabong and Namchongjin was removed in spring 2012! So it cuted in two seperate networks. In same time the tramwaysystem get a new loop in Namchongjin for transfer.

The tram travels all 20-30 minutes at whole day!
+5
+5 / –0
01.11.2015 15:38 MSK
Odkaz
R. S. · Varšava
Fotografií: 3048 · Interface Translation (BE)
It's very interesting, thank you!
+1
+1 / –0
01.11.2015 16:32 MSK
Odkaz
Ymtram · East Haven - Branford
Fotografií: 21547 · Moderátor neautorských fotografií / Fotomoderátor / Redaktor všetkých databáz / Redaktor sprav / Interface Translation (EN)
http://transphoto.ru/photo/420489/
Cхема оказалсь изначально неверной, о чём писалось в комментариях под ней.
0
+0 / –0
01.11.2015 21:45 MSK
Odkaz
Иван Тихомиров · Saint-Petersburg
Fotografií: 42
Интересно почему так разрознены части сети. Из за нехватки спец частей?
На карте троллейбусное депо только в Сабонге, в другие части системы троллейбусы на буксире попадают?
---
Why parts of trolleybus system are separated? Because there are no special parts of electric roups for trolleybus?
On this map trolleybus depot only in Sabong. Trolleybuses get to another parts of network using tow?
P.S Daniel thank you for interesting pictures from North Korea.
0
+0 / –0
01.11.2015 21:59 MSK
Odkaz
Ymtram · East Haven - Branford
Fotografií: 21547 · Moderátor neautorských fotografií / Fotomoderátor / Redaktor všetkých databáz / Redaktor sprav / Interface Translation (EN)
Цитата (Иван Тихомиров, 01.11.2015):
> в другие части системы троллейбусы на буксире попадают?

Спят на кольце, как во многих городах КНДР с троллейбусом. Это прекрасно видно, если "пройтись" по таким сетям из космоса.
+1
+1 / –0
01.11.2015 22:09 MSK
Odkaz
D.Möschke · Plauen
Fotografií: 6404
@ Иван Тихомиров:
In DPRK it is normal, that some trolleybuslines are seperate! The same is for example in Phyongsong! Also in Pyongyang you have two not connected trolleybus-systems!
In Sabong there is the depot of trolleybuses near depot of trams.
Also trolleybusses stay over night in Sanam and Ranam! If the singlecar stay in Chongam, i cant say! Maybe the use the service-connection to mainline, but i dont know and dont see this line at evening/night!
Thanks, iam happy, that your like the pictures! More i can send! :-)
+5
+5 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
Nie ste rihlásený.
Komentovať môžu iba prihlásené používatelia.