TransPhotoГородской электротранспорт

Комментарии к фотографиям из города Вальпараисо

Фильтр


Отобразить все комментарии

««12345 ··· »»
Ссылка
Мистер Гуй · Москва · 19.10.2023 01:20 MSK
Фото: 168
Цитата (Ymtram, 07.10.2015):
> Cуществовало 31 фуникулёров. Bыжили 19 фуникулёров.

Спустя 8 лет после фотографии и 7 лет после публикации, остался ЕДИНСТВЕННЫЙ: https://transphoto.org/photo/1698540#3034871
0
+0 / –0
Ссылка
Алексей Краснов · Харьков · 22.07.2023 22:12 MSK
Фото: 69
Thank You for the interesting information!
0
+0 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 18.07.2023 21:29 MSK
Фото: 146
3 substations: Portales, El Salto, Villa Alemana. There are branches of 3 tracks electrified between Bellavista-Francia, El Belloto has around 7 tracks due parking area and Limache, where the workshops has around 5 tracks and final station has 4 departing positions. there are track changing each 10 kilometers.
0
+0 / –0
Ссылка
Алексей Краснов · Харьков · 23.03.2023 22:42 MSK
Фото: 69
Есть ли на линии метрополитена 3- или 4-путные электрифицированные участки? Есть ли вообще станции с путевым развитием? Если линия сугубо двухпутная, как часто расположены съезды между путями? Если длина участка 43 км, при напряжении 3000 В постоянного тока здесь должно быть 3 или 4 тяговые подстанции. А сколько их в действительности?
+1
+1 / –0
Ссылка
Армен Борисович · 03.03.2023 09:33 MSK
Нет фотографий
Цитата (trolleybus_chili, 23.01.2023):
> Hello, there are there because no space in the depot, too small. The old aren't in service since 2020, but company won't sell them because they are National Monument, they can sell them for museum purposes only.

Hello. Tell me, why don't they want to release at least 1-2 old trolleybuses on the route?
0
+0 / –0
Ссылка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд · 31.01.2023 07:35 MSK
Фото: 17712 · Модератор неавторских материалов / Фотомодератор / Общий редактор / Редактор новостей / Перевод сайта (EN)
I think only Pullmans are designated as heritage vehicles.
0
+0 / –0
Ссылка
Гкъоэ Къху · 31.01.2023 05:32 MSK
Фото: 5472 · Локальный редактор — Видное, Подольск
Thanks, yes, I remember those events took place in October 2019...
0
+0 / –0
Ссылка
Гкъоэ Къху · 31.01.2023 05:30 MSK
Фото: 5472 · Локальный редактор — Видное, Подольск
Nice, how did they do that? With the aid of a service truck?
0
+0 / –0
Ссылка
Гкъоэ Къху · 31.01.2023 05:29 MSK
Фото: 5472 · Локальный редактор — Видное, Подольск
If they can't scrap heritage vehicles, where did the rest of them go? Mostly, articulated trolleybuses? At that place, only 105 has been seen.
0
+0 / –0
Ссылка
Гкъоэ Къху · 31.01.2023 05:26 MSK
Фото: 5472 · Локальный редактор — Видное, Подольск
Цитата (trolleybus_chili, 23.01.2023):
> La matrícula dice CX-2350 que corresponde a 802, según la base de datos.
> CX*23.58

This does not converge, CX-2358 is 709 which is next to 814 (in the middle). Although it was going about the leftmost vehicle.


Цитата (trolleybus_chili, 23.01.2023):
> 723, 888, 709 & 814,

723 is CX-2813 which is not seen in the original. It was CX-2350, or maybe CX-2358, as you mentioned above. But then double 709 does not make any sense.

So the question is still open: if not 802, then what? 723? Why the licence plate is different if it's 723?
0
+0 / –0
Ссылка
Гкъоэ Къху · 31.01.2023 05:17 MSK
Фото: 5472 · Локальный редактор — Видное, Подольск
Are there any plans for restoration of these vehicles?
0
+0 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 23.01.2023 14:37 MSK
Фото: 146
That is right, Victor, 1991, 1992, 2005 and 2014-7 only received used vehicles from Switzerland, chinese from Santiago in 2005 and the last Swiss buy of these NAW.
+1
+1 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 23.01.2023 14:36 MSK
Фото: 146
Remember than Chile lived a series of riots during late 2019, this terminal is very close to Parlament building, so it was affected by demonstrators, so far the lights broken, graffiti tags and theft atacked. During COVID quarantine, company decided to take off the seats for sanitary purposes and during nights, somebody stolen the roof, it looks creepy now, against the colourful condition of 2014, same for all the city...
0
+0 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 23.01.2023 14:31 MSK
Фото: 146
21 units is the capacity, no space for turn inside, but when 8 units leave, you can turn inside, in fact, the 3 units ready for service in the picture have been turned inside.
+1
+1 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 23.01.2023 14:28 MSK
Фото: 146
Charlie was the name of the dog, it sadly died in 2020, he was old and sick.
+2
+2 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 23.01.2023 14:26 MSK
Фото: 146
Company must keep them due all Pullmans are National Monument, due Heritage law, they can't scrap them or sell to anyone, just for educational or museum purpose.
+1
+1 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 23.01.2023 14:23 MSK
Фото: 146
Цитата (Gk'oe, 17/01/2023):
> Fíjate en el origen
> https://drive.google.com/file/d/1a4zTlgF...nk" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1a4zTlgF...re_link
> La matrícula dice CX-2350 que corresponde a 802, según la base de datos.

CX*23.58
0
+0 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 23.01.2023 14:22 MSK
Фото: 146
723, 888, 709 & 814, from left to right.
0
+0 / –0
Ссылка
trolleybus_chili · Вальпараисо · 23.01.2023 14:21 MSK
Фото: 146
Hello, there are there because no space in the depot, too small. The old aren't in service since 2020, but company won't sell them because they are National Monument, they can sell them for museum purposes only.
0
+0 / –0
Ссылка
Армен Борисович · 21.01.2023 20:15 MSK
Нет фотографий
Здравствуйте. Скажите, а почему они тут стоят?
0
+0 / –0
««12345 ··· »»