TransPhotoГородской электротранспорт
Эстония  

Таллин

Редакторы: moles, tallart, Lauri.M.

Сообщить о неточности на странице  ·  Изменения в БД

Комментарии: все · трамвай · троллейбус

Хронология
23.06.2017 С 26 июня по 1 сентября 2017 года, в связи с ремонтом трамвайных путей, трамвайный маршрут №2 Balti Jaam — Suur-Paala будет закрыт. После полного окончания ремонта с 1 сентября 2017 года будут вновь открыты трамвайные маршруты №1 Kopli — Kadriorg и №2 Kopli — Suur-Paala. Временный автобусный маршрут №52 Kopli — Hobujaama будет закрыт.
02.05.2017 Троллейбусный маршрут 9 преобразован в автобусный маршрут 72.
http://transphoto.ru/articles/5346/
22.08.2016 1 сентября, трамвай №2 будет времено работать на маршруте Ülemiste — Balti Jaam. Balti Jaam — Kopli будет временно покрыт автобусом 52, который работает по маршруту Kopli — Hobujaam.
10.08.2016 Начались работы по продлению трамвайной линии до столичного аэропорта. Проект стоимостью 11,5 млн евро должен завершиться к ноябрю 2017 года.
http://rus.postimees.ee/3795091/v-tallin...ajeroporta
21.05.2016 Трамвайные маршруты №№1, 2 закрываются с 01.06 по 31.08.2016 в связи с ремонтом путей между Viru väljak и Kopli. Трамваи на закрытом участке временно заменены автобусами маршрута №52 Kopli — Hobujaama.
Просмотр всей хронологии

Быстрый поиск ТС
Номер:
   
Поиск фото по маршруту
Маршрут:

Трамвайные предприятия
× 1888 - 1988 года Список моделей
Нефотографируемый ПС
Pärnu mnt depoo Список моделей
Нефотографируемый ПС
Kopli depoo (Депо на реконструкции) Список моделей
Нефотографируемый ПС
Полный список Список моделей
Нефотографируемый ПС

Троллейбусные предприятия
Paldiski mnt depoo Список моделей
Нефотографируемый ПС

Статьи и фотогалереи

Google Earth

Новые фотографии
21 июня 2017 г. добавлено 12 фото:
» Трамвай — 146, 161, 166, 167.
» Троллейбус — 331, 332, 340, 342, 435, 439, 442.
19 июня 2017 г. добавлено 8 фото:
» Трамвай — 98, 152, 155, 165, 178, 180, 504, 517.

Информация
Tähelepanu, eesti keele kasutajad!
Saidi reeglid eesti keeles on leitavad siit: Saidi reeglid eesti keeles/küsimused/ettepanekud

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Копмания-перевозчик
Tallinna Linnatransport AS — муниципальное предприятие общественного транспорта в Таллинне. Обслуживает трамвайное, троллейбусное и автобусное сообщение. Основано в 2012 году путём объединения Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise AS и Tallinna Autobussikoondise AS в единое предприятие.

  • информация о проездных билетах
  • Трамвай

    Маршрутная сеть

    Сейчас в городе действуют четыре маршрута

    Маршрут № 1: Kopli — Kadriorg (Открыт с нынешнем маршрутом 11.1953)
    Маршрут № 2: Kopli — Suur-Paala (Открыт c нынешнем маршрутом 10.1970, переименован 01.05.2017)
    Маршрут № 3: Tondi — Kadriorg (Открыт с нынешнем маршрутом 01.1957)
    Маршрут № 4: Tondi — Ülemiste jaam (Открыт с нынешнем маршрутом 19.10.2015)

    Закрыт один маршрут

    Маршрут № 5: Kopli — Vana-Lõuna (В ходу 28.10.2000 - 31.12.2003)

    Трамвайное движение по маршрутам начинается в 04:53 утра и последний трамвай заходит в депо 00:45.

    Трамвайная инфраструктура

    Состоит из двух депо: Центрального и депо Копли. В центральном расположены трамвайные ремонтные мастерские, административные здания и стояночные пути. Обслуживает 4 маршрута. В нём же расположен музей трамвая. Самое маленькое депо Копли обслуживает 1-ю и 2-ю линию. Ширина колеи: 1067 мм.

    Список моделей

    В настоящее время на линиях города эксплуатируются вагоны марки CAF Urbos AXL, Tatra КТ4 и КТ6Т. Ранее так же эксплуатировались вагоны Tatrа Т4, различные модели вагонов немецкого вагоностроительного завода Gotha, Lowa и таллиннского завода "Двигатель", а также конки.

    Историческая справка

    24 августа 1888 года первый вагон конки проехался по маршруту Vene turg — Narva maantee — Salongi (Weizenbergi) tänav — Liiva (Poska) tänav. У коплиского трамвая своя история. К 1915 году в этом районе проживало около 15 тысяч человек, в основном, работники Русско-Балтийского судостроительного завода. Именно этот завод построил трамвайную линию от своей проходной до улицы Теллискиви, и в сентябре 1915 года по ней пошел паровой трамвай. Подробнее о паровом трамвае: ШИРОКОКОЛЕЙНЫЙ ПОДВИЖНОЙ СОСТАВ

    ....................

    Троллейбус

    Маршрутная сеть

    Сейчас в городе действует четыре маршрута

    Маршрут №1 Mustamäe - Mustamäe tee - Kaubamaja (Открыт с нынешнем маршрутом 01.11.1977)
    Маршрут №3 Mustamäe - Sõpruse pst. - Kaubamaja (Открыт с нынешнем маршрутом 01.11.1977)
    Маршрут №4 Keskuse - Balti jaam (Открыт с нынешнем маршрутом 28.11.1992)
    Маршрут №5 Mustamäe - Balti jaam (Открыт с нынешнем маршрутом 25.08.1971)

    Закрыто пять маршрутов

    Маршрут №2 Mustamäe - Estonia (В ходу в последнем виде 26.06.1969 - 30.11.2012)
    Маршрут №6 Väike-Õismäe - Kaubamaja (В ходу в последнем виде 01.10.1983 - 31.12.2015)
    Маршрут №7 Väike-Õismäe - Balti jaam (В ходу в последнем виде 11.05.1981 - 31.12.2015)
    Маршрут №8 Väike-Õismäe - Vabaduse Väljak (В ходу в последнем виде 30.06.1982 - 31.03.2000)
    Маршрут №9 Keskuse - Kopli (В ходу в последнем виде 28.11.1992 - 01.05.2017)

    Троллейбусное движение по маршрутам начинается в 04:50 утра и последний троллейбус заходит в депо 00:42.

    Троллейбусная инфраструктура

    Состоит из одного депо - Paldiski maantee, где расположены троллейбусные ремонтные мастерские и административные здания. Обслуживает 4 маршрута. Ранее также существовало депо - Mustamäe tee, открытое 30 декабря 1982 года которое первоначально планировалось под трамвайное депо, вскоре данное депо было закрыто(2001).

    Список моделей

    В настоящее время на линиях города эксплуатируются троллейбусы марки Solaris. Ранее так же эксплуатировались троллейбусы ЗиУ-5, Škoda 9Tr, Ikarus 280.93, Ikarus 415.T1, Ikarus 412.82, ЮМЗ Т1, Škoda 14Tr и Škoda 15Tr.

    Историческая справка

    06.07.1965: Открытие троллейбусного движения, когда первый троллейбус проехался по маршруту Teater Estonia – Hipodroom.

    Общая информация о истории троллейбуса (на английском языке): История троллейбусного движения

    Подробнее о истории троллейбусных линий (на английском языке): Формирование троллейбусной маршрутной сети

    _______________________________________________________________________________________

    Firma-vedaja
    Tallinna Linnatranspordi aktsiaselts on 2012. aastal Tallinna Autobussikoondise ning Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise ühendamisel loodud munitsipaalomandis olev transpordiettevõte, mille põhiülesandeks on Tallinnas ühistransporditeenuste osutamine.

    • sõidupiletite teave
    • Tramm

      Liinide võrgustik

      Praegu tegutseb linnas neli trammiliini

      Liin № 1: Kopli — Kadriorg (Avatud praegusel marsruudil 11.1953)
      Liin № 2: Kopli — Suur-Paala (Avatud praegusel marsruudil 10.1970, kuid ümbernimetatud 01.05.2017)
      Liin № 3: Tondi — Kadriorg (Avatud praegusel marsruudil 01.1957)
      Liin № 4: Tondi — Ülemiste jaam (Avatud praegusel marsruudil 19.10.2015)

      Suletud on üks trammiliin

      Liin № 5: Kopli — Vana-Lõuna (Käigus 28.10.2000 - 31.12.2003)

      Trammiliiklus algab liinidel 04:53 hommikul ja viimane tramm läheb depoosse 00:45.

      Trammide infrastruktuur

      Koosneb kahest depoost: Kesk depoo ja Kopli depoo. Keskdepoos asuvad trammide remonditöökojad, haldushooned ja seisurööbasteed. Teenindab nelja trammiliini. Seal asub ka trammimuuseum. Väiksem Kopli depoo teenindab 1. ja 2. liini. Rööpalaius: 1067 mm.

      Mudelite nimekiri

      Praegusel ajal on linnaliinidel ekspluatatsioonis vagunimargid: CAF Urbos AXL, Tatra КТ4 ja КТ6Т. Varem ekspluateeriti ka vaguneid Tatrа Т4, erinevaid Saksa vagunitehase vagunimudeleid Gotha ja Lowa, Tallinna tehase "Dvigatel" tramme ning konkaid.

      Lähemalt trammiliinide ajaloost:

      Hobutrammiliinid

      24.08.1888 - 1918: Avati Narva mnt. liin (Vene turg – Kadriorg); maist 1889 pikendatud mööda Viru tänavat Vana turuni.

      September 1888 - 1917: Avati Tartu mnt. liin (Vene turg – Tartu mnt., Heeringa /Turu/ tänavani); maist 1889 pikendatud mööda Viru tänavat Vana turuni.

      Märts 1901 - 1918: Avati Pärnu mnt. liin (Vene turg – Jaani t. – Heinaturg /Vabaduse väljak/ – Väike-Pärnu mnt. /Roosikrantsi/ – Suur-Pärnu mnt., raudteeülesõiduni).

      Mootor ja elektritrammiliinid nr.1-5

      Liin nr.1

      13.05.1921 - 27.10.1925: Taasavati numbrita mootortrammiliin Vene turg - Kadriorg, juulist Vabaduse väljakuni.

      28.10.1925 - juuli 1928: Avati numbrita elektritrammiliin Vabaduse väljak – Narva mnt. – Kadriorg.

      Juuli 1928 - juuni 1945: Elektritrammiliin Vabaduse väljak – Narva mnt. – Kadriorg.

      Juuni 1945 - detsember 1948: Numbrita ringliin Tondi – Tartu mnt. – Kadriorg – Tondi.

      Detsember 1948 - mai 1949: Tondi - Kadriorg.

      Mai 1949 - november 1953: Tõnismägi - Kadriorg.

      November 1953 - tänapäevani: Kopli - Kadriorg.

      Liin nr.2

      Detsember 1924 - oktoober 1927: Taasavati numbrita mootortrammiliin Vabaduse väljak – Tartu mnt., Lubja tänavani.

      Oktoober 1927 - juuli 1928: Avati numbrita elektritrammiliin Vabaduse v. – Tartu mnt., Lubja tänavani.

      Juuli 1928 - veebruar 1936: Elektritrammiliin Vabaduse v. – Tartu mnt., Lubja tänavani.

      Veebruar 1936 - november 1939: Elektritrammiliin nr.2/3 Tartu mnt. – Pärnu mnt. – Tondi (raudteepeatus).

      November 1939 - juuni 1945: Tartu mnt. – Pärnu mnt. – Tondi (raudteepeatus).

      Juuni 1945 - detsember 1948: Numbrita ringliin Tondi – Tartu mnt. – Kadriorg – Tondi.

      Detsember 1948 - 1957: Tartu mnt - Tondi.

      Märts 1962 - oktoober 1970: Kopli – Laikmaa tn. - Ülemiste.

      Oktoober 1970 - tänapäevani: Kopli - Maneeži tn. - Ülemiste, 01.05.2017 nimetati Ülemiste peatus ümber Suur-Paala peatuseks.

      Liin nr.3

      November 1921 - juuni 1927: Taasavati numbrita mootortrammiliin Vene turg – Vabaduse väljak – Väike-Pärnu mnt. – Suur-Pärnu mnt., raudteeülesõiduni.

      Juuni 1927 - juuli 1928: Numbrita mootortrammiliin Tartu mnt - Alevi tn.

      Juuli 1928 - detsember 1935: Mootortrammiliin Vene turg - Alevi tn.

      Veebruar 1936 - november 1939: Elektritrammiliin nr.2/3 Tartu mnt. – Pärnu mnt. – Tondi (raudteepeatus).

      Jaanuar 1954 - jaanuar 1957: Kadriorg - Tõnismägi.

      Jaanuar 1957 - tänapäevani: Tondi - Kadriorg.

      Liin nr.4

      September 1915 - juuni 1932: Avati numbrita Kopli trammiliin (Kopli t. lõpust Telliskivi tänavani), sõitma hakkasid auruvedurid vagunitega ja hiljem mootorvagunid.

      Juuni 1932 - november 1951: Mootortrammiliin Kopli - Balti Jaam ja sai liininumbriks nr.4.

      November 1951 - november 1953: Avati elektritrammiliin Kopli - Balti Jaam.

      Juuli 1955 - oktoober 1957: Ülemiste - Tõnismägi.

      Oktoober 1957 - oktoober 1970: Tondi - Laikmaa tn - Ülemiste.

      Oktoober 1970 - 19.10.2015: Tondi - Maneeži tn. - Ülemiste.

      19.10.2015 - tänapäevani: Tondi - Ülemiste jaam.

      Liin nr.5

      28.10.2000 - 31.12.2003: Kopli - Vana-Lõuna.

      Üldine info trammi ajaloost:

      24.08.1888: Hakkas esimene konka vagun sõitma liinil Vene turg — Narva maantee — Salongi (Weizenbergi) tänav — Liiva (Poska) tänav. Konka ehk hobutramm eksisteeris 1918.aastani.

      September 1915: Kopli trammidel on oma ajalugu. 1915. aastaks elas selles asumis umbes 15 tuhat inimest, Vene-Balti laevaehitustehase töötajad. Just see tehas ehitas trammiliini oma sissepääsust Telliskivi tänavani ja septembris 1915.aastal anti sellel liinil käiku aurutramm. Lähemalt aurutrammidest: LAIARÖÖPMELINE TRAMMIVEEREM

      13.05.1921: Avati taas kesklinnas trammiliiklus, esialgu mootortrammiliinina.

      28.10.1925: Avati esimene elektritrammiliin Narva maanteel.

      Juuli 1928: Esimest korda nummerdati trammiliinid ja nendeks olid trammiliinid nr.1-3.

      Oktoober 1931: Kopli trammiliini ümberehitus raudtee rööpmelaiuselt 1524 mm trammi omale 1067 mm.

      Mai 1949: Avati ümberpööramiskolmnurk Tõnismäel, siia toodi trammiliini nr.1 ja 1954.aastast trammiliini nr.3 lõpp-peatus; likvideeriti 1957.

      November 1951: Trammiliin nr.4 (Kopli – Balti jaam) elektrifitseeriti, novembrini 1953 jäid käiku ka mootortrammid.

      November 1953: Kopli trammiliin pikendati Stalini / Viru väljakuni ja avati trammiliin nr.1 Kopli - Kadriorg.

      Juuli 1955: Tartu mnt. trammiliin pikendati Ülemistele.

      Oktoober 1970: Trammiliinide nr.2 ja nr.4 marsruut kesklinnas viidi A.Laikmaa tänavalt üle Maneeži tänavale.

      ....................

      Troll

      Liinide võrgustik

      Praegu tegutseb linnas neli trolliliini

      Liin №1 Mustamäe - Mustamäe tee - Kaubamaja (Avatud praegusel marsruudil 01.11.1977)
      Liin №3 Mustamäe - Sõpruse pst. - Kaubamaja (Avatud praegusel marsruudil 01.11.1977)
      Liin №4 Keskuse - Balti jaam (Avatud praegusel marsruudil 28.11.1992)
      Liin №5 Mustamäe - Balti jaam (Avatud praegusel marsruudil 25.08.1971)

      Suletud on viis trolliliini

      Liin №2 Mustamäe - Estonia (Käigus viimasel marsruudil 26.06.1969 - 30.11.2012, asendatud bussiliinidega nr.24 ja nr.24A)
      Liin №6 Väike-Õismäe - Kaubamaja (Käigus viimasel marsruudil 01.10.1983 - 31.12.2015, asendatud bussiliiniga nr.42)
      Liin №7 Väike-Õismäe - Balti jaam (Käigus viimasel marsruudil 11.05.1981 - 31.12.2015, asendatud bussiliiniga nr.43)
      Liin №8 Väike-Õismäe - Vabaduse Väljak (Käigus viimasel marsruudil 30.06.1982 - 31.03.2000, asendatud bussiliiniga nr.22)
      Liin №9 Keskuse – Kopli (Käigus viimasel marsruudil 28.11.1992 - 01.05.2017, asendatud bussiliiniga nr.72)

      Trolliliiklus algab liinidel 04:50 hommikul ja viimane troll läheb depoosse 00:42.

      Trollide infrastruktuur

      Koosneb ühest depoost - Paldiski maantee depoo, kus asuvad trollide remonditöökojad ja haldushooned. Teenindab nelja trolliliini. Varem on olnud ka depoo - Mustamäe teel, mis avati 30.detsembril 1982.aastal, kuhu esialgselt kavandati trammidepood, tänaseks on see depoo suletud(2001).

      Mudelite nimekiri

      Praegusel ajal on linnaliinidel ekspluatatsioonis trollimark Solaris. Varem ekspluateeriti ka trolle Ziu-5, Škoda 9Tr, Ikarus 280.93, Ikarus 415.T1, Ikarus 412.82, JuMZ Т1, Škoda 14Tr ja Škoda 15Tr.

      Info ajaloost

      06.07.1965: Avati trolliliiklus, kui esimene troll hakkas sõitma liinil Teater Estonia – Hipodroom.

      Üldine info trollibusside ajaloost: Trolliliikluse ajalugu

      Lähemalt trolliliinide ajaloost: Trollibusside liinivõrgu väljakujunemine


Видео

СсылкиЯзыкиРубрики
Tallinna Linnatranspordi AS
http://www.tallinnlt.ee/


Городской транспорт Таллинна
Английский
Эстонский
Трамвай
Троллейбус
Автобус
Транспортный оператор

Активные фотографы города
1-е место: Voldemar — 511 фото
2-е место: moles — 387 фото
3-е место: Ааре Оландер — 328 фото

Полный список фотографов

   
Случайное фото

Новые фотографии