|
|
Linnade elektritransport |
Tver, trammivagun № 147
| Linn: | Tver Venemaa |
| Depoo: | Tramway depot #1 |
| Mudel: | 71-608K |
| Ehitatud: | 12.1992 |
| Tehase number: | 164 |
| Praegune olukord: | Maha kantud |
| Määramine: | Liinisõiduk |
| Utiliseeritud: | 2010 |
окна от Тatra T3.
СМЕ 147+149 в начале 90-х, СМЕ 149+147 до 01.10.2010 |
Video ühissõidukist:
Teisejärgulised fotod (1): peida / näita
Tingimuslikud fotod (0): peida / näita
Tehnilised fotod (0): peida / näita
 |
Трамвайное депо №2
7 august 2011 a., pühapäev Autor: BaNDiT69
|
¤ |
2011
2010
 |
Кольцо "Автовокзал" Marsruut 5
Самый несчастный трамвай в Твери
17 juuni 2010 a., neljapäev Autor: Евгений Гаврилин
|
¤ |
2010
2006
 |
К/ст "Улица Республиканская" Marsruut 14, СМЕ 149+147
4 mai 2006 a., neljapäev Autor: Ник Харлей
|
¤ |
2006
2005
2005
2004
 |
Tver, VTK-79M № 410 Tver, Tatra T3SU (2-door) № 416 — СМЕ 415+416 (челнок) Tver, Tatra T3SU (2-door) № 415 — СМЕ 415+416 (челнок) Tver, Tatra T6B5SU № 15 — СМЕ 13+15 Tver, Tatra T3SU № 130 — СМЕ 128+130 Tver, Tatra T6B5SU № 138 — СМЕ 136+138 Tver, 71-608K № 144 — СМЕ 142+144 Tver, 71-608K № 149 — СМЕ 149+147 Tver, 71-608K № 146 — СМЕ 146+140
Трамвайное депо №1 СМЕ 149+147
Фото сделано ровно за 20 лет до публикации. Это же место 20 лет спустя https://transphoto.org/photo/1930716/
16 aprill 2004 a., reede Autor: Ник Харлей
|
¤ |
2004
2001
2001
1994
 |
Tver, Tatra T3SU № 121 — Marsruut 13 Tver — Tver streetcar in the 1990s.
Трамвайное депо №1 Marsruut 13
В первый год после поступления в депо вагон № 147 был головным. Один из немногих снимков этого вагона с целыми заводскими стеклами...
Автор фото: водитель Николай Гонтковский.
1994 a. Saatis Ярослав Московка
|
¤ |
Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud. Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.
Teised sõidukid sama numbriga:
| № |
Mudel |
Depoo |
Teh.Nr |
Ehit. |
Märkus |
| 147 |
KTP-1 |
Depot #1 |
|
|
|
| 147 |
Tatra T3SU |
Depot #1 |
172375 |
1983 |
С 1988 — Депо №2, 235 |
Veeremi nimekirjad:
|
|
|