Yaroslavl, tramvaj Br. 40
| Grad: | Yaroslavl Rusija |
| Prijevoznik/Pogon: | Tramway depot # 3 |
| Model: | 71-605 (KTM-5M3) |
| Proizvedeno: | 1985 |
| Serijski broj: | 9683 |
| Trenutačno stanje: | Povučeno |
| Namjena: | Putničko vozilo |
| Povučeno: | 16.11.2005 |
По наблюдениям, как максимум с 1986 года СМЕ 41+40
КР ВРТТЗ 04.91
После закрытия депо №3 17 ноября 2005 года оставался единственным рабочим вагоном в закрытом депо.
Увезён последним из депо 19 мая 2006 года. |
Secondary photos (8): skrij / prikaži
Conditional photos (0): skrij / prikaži
Technical photos (0): skrij / prikaži
 |
Yaroslavl, 71-605 (KTM-5M3) Br. 82
Трамвайное депо № 3
Единственный рабочий вагон в закрытом депо.
14 Veljača 2006 god., Utorak Autor: Лученецкий Ярослав
|
¤ |
↑ 16 Studeni 2005 god. Povučeno
 |
Улица Большая Октябрьская Route 1, СМЕ 41+40
4 Kolovoz 2005 god., Četvrtak Autor: Лученецкий Ярослав
|
¤ |
2005
2004
 |
Yaroslavl, 71-605 (KTM-5M3) Br. 41 — route 1, СМЕ 41+40
Улица Большая Октябрьская Route 1, СМЕ 41+40
31 Listopad 2004 god., Nedjelja Autor: Лученецкий Ярослав
|
¤ |
 |
Yaroslavl, 71-605 (KTM-5M3) Br. 41 — route 1, СМЕ 41+40
Улица Победы Route 1, СМЕ 41+40
2 Kolovoz 2004 god., Ponedjeljak Autor: Артём Светлов
|
¤ |
2004
2003
2003
1992
↑ 15 Studeni 1985 god. Arrived at the facility
Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.
Other vehicles with the same number:
| Br. |
Model |
Prijevoznik/Pogon |
Ser. br. |
Proizvedeno |
Napomene |
| 40 |
KP motorized |
Motors 1900–1975 |
|
|
До 1948 — Москва |
| 40 |
2-axle motor car |
Motors 1900–1975 |
|
|
До 1930 — Кременчуг |
| 40 |
KTM-1 |
Motors 1900–1975 |
|
|
|
| 40 |
S |
Trailers 1900–1975 |
|
|
|
| 40 |
71-605 (KTM-5M3) |
Depot-3 |
|
1973 |
|
Popisi vozila:
|