TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Kazaň, Trolza-5275.05 “Optima” č. 2057; Kazaň — Trolleybus depot # 2
  Kazaň Trolza-5275.05 “Optima” č. 2057 
 Trolza-5265.00 “Megapolis” č. 2065 
 Trolza-5265.00 “Megapolis” č. 2060 
Trolleybus depot # 2
Троллейбусное депо № 2
На фотографии видны два единственных "Мегаполиса" в Казани.

Autor: Иванов Олег · Kazaň           Datum: Sobota 26. července 2008

Statistika

Zveřejněno 13.10.2008 19:58 MSK
Zhlédnutí — 636

Podrobné informace

Kazaň, Trolza-5275.05 “Optima” č. 2057

Vozovna:Trolleybus depot № 2
Typ:Trolza-5275.05 “Optima”
Vyroben:2007
Výrobní číslo:271
VIN:XTU52750570000271
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (7/2012) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Sešrotován:7/2020
Poznámka:07.2012 to 2100
Не эксплуатировался с 04.2018, находился на территории электродепо "Аметьево"

Komentáře · 5

14.10.2008 19:51 MSK
Odkaz
IKARUSist · Voroněž
Fotografií: 827
2065 слева, 2060 справа :)
+1
+1 / –0
20.10.2008 22:53 MSK
Odkaz
вот
По фотке визуально выходит, что
Мегаполисы низкопольные не только в салоне,
но и снаружи - умеют приседать как Ситроены ;)
20.10.2008 23:11 MSK
Odkaz
Чока · Tambov
Fotografií: 119
Это скорее Ситроены умеют, как Мегаполисы. Пневмоподвеска - это характерный элемент как раз больших пассажирских машин, а не легковушек, для легковушек - это оригинальное решение.
0
+0 / –0
21.10.2008 10:54 MSK
Odkaz
я
Разве это не оптический обман,
и у Мегаполиса действительно не просто пневмоподвеска,
а фиксационно-регулируемая по-ситроеновски?
21.10.2008 11:04 MSK
Odkaz
Чока · Tambov
Fotografií: 119
Если на заводе заказали книлинг, то у Мегаполиса он есть, а книлинг - это умение приседать.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.