Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Kharkiv, Tatra T3M # 8040; Kharkiv, Tatra T3SU # 4010
  Kharkiv Tatra T3M # 8040  —  route 5
 Tatra T3SU # 4010  —  route 5
Проспект Байрона

Author: Anton_Abramov           Date: Wednesday, May 25, 2016

Statistics

Published 28.12.2016 14:06 MSK
Views — 340

Detailed info

Kharkiv, Tatra T3M # 8040

Operator/Facility:Saltovskoye tramway depot
Since...:12.2014
Model:Tatra T3M
Built:1971
Serial number:160429
Current state:Withdrawn (04.2023)
Purpose:Passenger vehicle
Halted:2018
Scrapped:04.2023
Remarks:12.2014 ex Oktyabrskoye; 06.2013 ex Saltovskoye; 10.2011 ex Prague, 8040; 1979 ex Tatra T3 # 6770
1971-1979 — Praha, vozovna Kobylisy? / 1971-1979 — Прага, депо Кобылисы
1979 — reko T3M / 1979 — модернизирован в Т3М
~1998-2001 — Praha, vozovna Pankrác / ~1998-2001 — Прага, депо Панкрац
~2005-2011 — Praha, vozovna Strašnice / ~2005-2011 — Прага, депо Стращнице
11.2011 — převedeny do Charkova / 11.2011 — передан в Харьков
11.2011 — Charkov, vozovna Saltivske / 11.2011 — Харьков, Салтовское депо
11.2018 — проходит СР
с 11.2018 поставлен на СР, ремонт не был окончен

Kharkiv, Tatra T3SU # 4010

Operator/Facility:Saltovskoye tramway depot
Since...:12.2014
Model:Tatra T3SU
Built:1982
Serial number:171496
Current state:Renumbered or transferred within city (09.2018) Abandoned / Dead storage
Purpose:Passenger vehicle
Remarks:12.2014 ex 520. 09.2018 to 586
История:

до 12.2014 — СМЕ 519+520
12.2014 — перенумерован [4010]
12.2014 — временная СМЕ 519+4010
12.2014 — 02.2016: не эксплуатировался
02.2016 — 01.2019: одиночный вагон
01.2019 — 06.2019: СМЕ 565+586
06.2019 — 08.2019: одиночный вагон
08.08.2019 — ДТП с вагоном 4565
09.2019 — 10.2019: СМЕ 565+586
10.2019 — 02.2020: СМЕ 576+586
02.2020 — 05.2020: одиночный вагон
05.2020 — 02.2021: СМЕ 598+586
02.2021 — 04.2021: СМЕ 649+586
04.2021 — 02.2022: СМЕ 598+586, имелась возможность самостоятельной работы вагона
23.02.2022 — последний день работы

Был закреплён на маршрутах: №23, №26

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.