TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Санкт-Пецярбург — Трамвайные линии и инфраструктура
  Санкт-ПецярбургТрамвайные линии и инфраструктура
Володарская трамвайная эстакада

Аўтар: Николай Роговиков · Санкт-Пецярбург           Дата: 8 верасня 2008 г., панядзелак

Статыстыка

Апублікавана 10.10.2008 13:55 MSK
Праглядаў — 376

Падрабязная інфармацыя

Каментары · 4

10.10.2008 14:44 MSK
Спасылка
Фота: 60
А почему рельсы без наката? И почему трамвайный виадук делать совмещенным, если по нему по определению должны ездить только трамваи?
0
+0 / –0
10.10.2008 14:47 MSK
Спасылка
Стас Давыдов · Санкт-Пецярбург
Няма фота
Ну это вообще и не виадук. Это эстакада.
0
+0 / –0
11.10.2008 03:01 MSK
Спасылка
Роман Агапитов · Санкт-Пецярбург
Фота: 1620
Цитата (Пикет, 10.10.2008):
> А почему рельсы без наката?

Потому что снято во время ремонта путей и закрытия движения на одном из участков этой линии.

> И почему трамвайный виадук делать совмещенным, если по нему по определению должны ездить только трамваи?

По каким-то там СНиПам трамвайные пути (кроме скоростных и вылетных линий) желательно должны быть замощены/заасфальтированы/закрыты плитами. Это необходимо для уменьшения пыли, для возможности проезда автовышки, машин спецслужб (скорая, пожарная, милиция и т.п.) - тем более здесь, на эстакаде, куда более никак не подобраться.
0
+0 / –0
11.10.2008 03:06 MSK
Спасылка
ИванИванов · Масква
Фота: 715
так и надо делать на подъеме, типа выделенки а въезд по концам моста, как у нас на Устьинском мосту!
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.