Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Rostov-na-Donu, Tatra T6B5SU # 837
  Rostov-na-Donu Tatra T6B5SU # 837  —  Linjalla 1
Улица Станиславского

Kuvaaja: Сергей Nemtsev · Taganrog           Kuvauspäivä: 20 syyskuuta 2016 v., tiistai

Tilastot

Julkaistu 22.09.2016 17:10 MSK
Näyttökerrat — 456

Tarkemmat tiedot

Rostov-na-Donu, Tatra T6B5SU # 837

Sijainti:Closed depots
Liikennöitsijä/varikko:Tram depot "Balakireva street, 27"
Tulo:12.2014
Malli:Tatra T6B5SU
Valmistettu:1989
Sarjanumero:178045
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (16.11.2017) Ei käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:12.2014 ex 36-ya Liniya; 03.2014 ex Balakireva. 17.11.2017 to Tramway depot
КР 01.2011 г.
06.01.2022 сгорела кабина
Cход 22.03.2023
Работает на маршруте №10

Kameran asetukset

Model:NIKON D90
Date and Time:20.09.2016 10:43
Exposure Time:1/125 sec
Aperture Value:5.599999
ISO Speed:250
Focal Length:18 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 3

22.09.2016 22:57 MSK
Linkki
Wetal · Rostov-na-Donu
Kuvat: 36 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
На этой улице пожалуй не только трамвайные пути нужно реконструировать.
+4
+4 / –0
03.10.2016 01:03 MSK
Linkki
Войбокало · Dzerzhinsk
Kuvat: 4
Давно зрел вопрос - почему Ленгородское депо обслуживает НЕ ТОЛЬКО 7 маршрут? Топографически, это депо наилучшим образом справится с 7 и 10. Но вагонов не хватит. Может, стоит, сосредоточить всех чехов на 7-ке и всё, а на других будет работать Пролетарское, не сегодня, конечно, но в свете приобретения новых (71-911 в Пролетарское) вагонов?
0
+1 / –1
03.10.2016 17:59 MSK
Linkki
Che Boy · Rostov-na-Donu
Kuvat: 276
Цитата (Войбокало, 03.10.2016):
> Может, стоит, сосредоточить всех чехов на 7-ке и всё, а на других будет работать Пролетарское

Сейчас на 7-ке и сосредоточены Чехи и 2 ктм-19, только вагоны остаются свободными, а людям работать надо. На 7-ке интервал нормальный, если его сократить, то в вагоне будет от силы по 5 человек. А Пролетарское, видимо, не может обеспечить полный выпуск на 1,4, 6 и 10. Да и по-хорошему надо и в Ленгородское 911 кидать, ведь Татры тоже не вечные.
+1
+1 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.