Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Moszkva, VMZ-5298.01 (VMZ-463) — 1910; Moszkva — SVARZ plant
  Moszkva VMZ-5298.01 (VMZ-463) — 1910 
SVARZ plant
Сокольнический вагоноремонтно-строительный завод (СВАРЗ)

Készítette: Никита Лапин · Moszkva           Dátum: 8 szeptember 2016 ., csütörtök

Statisztikák

Publikálva 08.09.2016 21:39 MSK
Megtekintések — 1398

Részletes adatok

Szavazás

Értékelés: +87
Kotofey+1
Tvans+1
Santermanter+1
kosteg+1
Палощ+1
пассат+1
Герман Муромцев+1
nikwotnik+1
Lancery+1
Melodiaz+1
Сергей Лапин+1
Владислав Фоменко+1
ma_pronin+1
Бараш Алексей+1
40RUS+1
Alexandr Matr+1
Дмитрий Максимов+1
Львёнок_2302+1
Kosta1466+1
AVB+1
Кирилл Величко+1
Натаныч+1
Basketdron+1
Iron Horse+1
Александр Рябов+1
Андрэ+1
робот+1
mixkol+1
ППШ41 Alex26+1
TRalex+1
Diman+1
Karbanatek99+1
Максим Таничев+1
Kovalski+1
Semën Kuznetsov+1
Алексей Мякишев+1
Danya+1
Артём Аторин+1
Артурыч+1
PRO100МИХА+1
Мария Кайряк+1
Sentinel+1
Виктор Житомирский+1
Серега Ф.+1
Александров Николай+1
BaNDiT69+1
Сергей Валерьевич+1
Кривич Илья+1
Иван Шишкин+1
Бараха+1
maks ivanovo+1
UmbrellaMoon+1
manil+1
вадя 2017+1
anton121+1
Mitya Bolotskiy+1
sarman+1
Maciej Zysko+1
Абрам+1
Rio+1
Palmer+1
Артур Мыскин+1
Игорь Букатин+1
kamaz+1
Alenov+1
СтаС+1
Serj+1
Aleksandr Yakubenko+1
Иван Петраков+1
Андрей Лазарев+1
Сергей_Мурманск+1
Томич+1
Michal Isakov+1
femida-msk+1
Etix1979+1
Stanislav Dudnev+1
Александр Vl+1
1Rегион+1
Влад96+1
ЛВС-86К (8181)+1
verbounty+1
Юрий А.+1
Сэм+1
Artegz+1
Сергей Визгалов+1
Михаил_123+1
Barbar1s+1

Moszkva, VMZ-5298.01 (VMZ-463) — 1910

Kocsiszín/üzem:Central Facility
kezdete:01.08.2016
típus:VMZ-5298.01 (VMZ-463)
Gyártási év:2008
Gyári szám:37
Aktuális állapot:Selejtezve (2017)
Üzemmód:Forgalmi
Szétvágva:2017
Megjegyzés:01.08.2016 ex TD #1
Работал на маршруте №58

Fényképezőgép beállításai

Model:X20
Copyright Information:
Date and Time:08.09.2016 11:00
Exposure Time:1/125 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:100
Focal Length:12.2 mm
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 9

08.09.2016 22:02 MSK
Link
NeoTroll · Nalcsik
Képek: 1100
Ужас(
–15
+0 / –15
08.09.2016 22:30 MSK
Link
DimonS · Moszkva
Képek: 5
А где ужас то? Просто "раздели" для капремонта.
+23
+24 / –1
09.09.2016 07:38 MSK
Link
Грохотайло · Zakhodskoye
Képek: 152
Монтажная пена это водителю в ноги дуло?
+6
+7 / –1
09.09.2016 10:11 MSK
Link
ASG · Moszkva
Képek: 259
Неужели мы наконец-то увидим его с родной мордой.
0
+2 / –2
09.09.2016 13:49 MSK
Link
Képek: 14
почему он такой ржавый?
–7
+1 / –8
09.09.2016 13:55 MSK
Link
Képek: 376
Потому что ВМЗ)
–5
+2 / –7
09.09.2016 15:19 MSK
Link
Серега · Moszkva
Képek: 1
Цитата (Burns, 09.09.2016):
> почему он такой ржавый?

А какой он должен быть через 8 лет?
+4
+4 / –0
09.09.2016 17:53 MSK
Link
KGB · Haifa
Nincsenek képek
Цитата (Burns, 09.09.2016):
> почему он такой ржавый?

Ну если сделать из лигированной стали, то ржаветь не будет.
+2
+3 / –1
09.09.2016 23:16 MSK
Link
Володя · Moszkva
Képek: 1
Цитата (KGB, 09.09.2016):
> Ну если сделать из

Ржавеет любая, даже нержавеющая, сталь. Вопрос скорости. судя по тому что их ремонтируют достаточно дорогостоящим способом, а не утилизируют в возрасте, когда уже можно утилизировать скорость гниения достаточно низкая чтобы проездить ещё лет 5-7 и если это будет так, то для современной Москвы это будет практически подвигом.
+1
+1 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.