TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Рыга, Tatra T3SU № 5-1065; Рыга, Tatra T3SU № 5-1113; Рыга — Старые фотографии
  Рыга Tatra T3SU № 5-1065  —  маршрут 4
 Tatra T3SU № 5-1113  —  маршрут 4
Старые фотографии
D/P "Imanta"
Автор: Hans Oerlemans

Даслаў Олег Черников           Дата: 20 мая 1987 г., серада

Статыстыка

Апублікавана 05.08.2016 15:58 MSK
Праглядаў — 1625

Падрабязная інфармацыя

Ацэнка

Рэйтынг: +90
Hustik14+1
Ivan Tkachenko+1
Яков Фёдоров+1
iNikit0s+1
Fjord Below+1
zero20+1
Владимир Мартынов+1
Petr Bystroň+1
Ivan Voiteshonok+1
Jan de Vu+1
prosvetus+1
VitalikTTL+1
Michal Isakov+1
McFly+1
Сергей Валерьевич+1
Novert Байкальский+1
mariusm2011+1
Etix1979+1
Андрей Дубовицкий+1
Palal+1
leha71+1
Денис Волотовский+1
Sentinel+1
Георгий Фишер+1
X-Rayder+1
Seriy+1
Daniel Košťál+1
Абрам+1
владислав74+1
Миша КСД+1
Станислав+1
Михаил Чукалов+1
Grenadier_Thomas+1
Аркадий Новожилов+1
MAXMASTER+1
Валентин Чернецкий+1
Юрий Боб+1
Сэм+1
Сергей Лапин+1
kamaz+1
Томич+1
3142+1
Rezident+1
Andruschka1985+1
Максим Раевский+1
Михаил_123+1
Андрей Захаров+1
Лев Мощевитин+1
Viktor Hristov+1
СтаС+1
СПЕКТР-1+1
Владислав Лысов+1
Tranvia+1
Колобок+1
РоманZetter+1
Э.В.Ротгрифф+1
Александр Рябов+1
Denis039+1
Андрей Харьковой+1
Головизин Сергей+1
Олег Бодня+1
Амир Закиров+1
Вололя+1
Kosta1466+1
Олег Довгалюк+1
WEST+1
Илья С.+1
вадя 2017+1
Константин Т.+1
Максим Заря+1
Vladq+1
Евгений Гаврилин+1
Jan Horsky+1
Forteroyal+1
Mitya Bolotskiy+1
Wetal+1
Марат Бикметов+1
Nikolay Ryzhov+1
alex26+1
nss991+1
Дмитрий Денисенко+1
Виктор Бергман+1
ER2-130709(01)+1
Семен Семеныч+1
TRalex+1
Александр Vl+1
D-Ch+1
Dima61+1
Siachoquero+1
Ymtram+1

Рыга, Tatra T3SU № 5-1065

Сістэма:Rīgas Satiksme
Дэпо / Парк:5-е трамвайное депо
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1978
Заводскі №:167186
Стан:Прайшоў КАР / мадэрнізацыю (2001)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2001 — 4, Tatra T3A № 4-2065; с 09.2009 — 40490; с 01.11.2010 — 5, 50498; с 01.03.2011 — 3, 30493

Рыга, Tatra T3SU № 5-1113

Сістэма:Rīgas Satiksme
Дэпо / Парк:5-е трамвайное депо
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1980
Заводскі №:169673
Стан:Прайшоў КАР / мадэрнізацыю (2001)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2001 — Tatra T3A № 5-2113; с 09.2009 — 51133; с 07.2021 — 3, 31139

EXIF

Паказаць цалкам

Каментары · 4

06.08.2016 03:35 MSK
Спасылка
Фота: 118
А что там такое интересное на заднем плане?
+2
+2 / –0
06.08.2016 04:20 MSK
Спасылка
Славик · Гамбург
Фота: 41
Похоже на музейный двухосник 1901:

http://transphoto.ru/vehicle/150705/#n205499

На этом снимке же бóльший интерес представляет СМЕ на переднем плане справа. Она на двух штангах сразу, что ли, ездит? Почему сейчас рижские СМЕ из Татр ездят лишь на одной? Во всяком случае, вагоны стоят слишком близко друг к другу, чтобы быть двумя разрозненными одиночками.
0
+0 / –0
06.08.2016 04:30 MSK
Спасылка
Antons Fomiskins · Рыга
Фота: 67
1901 - он самый, выглядывает. А также две штанги - ровно по той же причине, что в других городах на двух пантографах, отсутствие в/в кабелей.
0
+0 / –0
06.08.2016 10:11 MSK
Спасылка
TTT · Рыга
Фота: 24
Цитата (Славик, 06.08.2016):
> На этом снимке же бóльший интерес представляет СМЕ на переднем плане справа. Она на двух штангах сразу, что ли, ездит?
На двух ездили все СМЕ Т3 по причине графитовых вставок, которые на одной штанге из за больших пусковых токов сгорали за раз. Еще был дефицит ВВ кабелей. Чуть позже начали ставить меднографитовые вставки и запустили СМЕ на одной штанге.

> Почему сейчас рижские СМЕ из Татр ездят лишь на одной?
Технические особенности как самых вагонов, так и К/С. На двух штангах уже не поездишь
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.