TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Hong Kong, Hong Kong Tramways VII № 109; Hong Kong — Hong Kong Tramways — Rolling Stock Types
  Hong KongHong Kong Tramways VII № 109 
Hong Kong Tramways — Rolling Stock Types
Shau Kei Wan Terminal
Hong Kong VWF tram car.
Гонконгский трамвайный вагон типа VWF.

Autors: Ymtram · East Haven - Branford           Datums: 23 novembri 2015 g., pirmdiena

Rādīt fotografēšanas vietu kartē

Statistika

Publicēts 03.08.2016 17:56 MSK
Skatījumus — 288

Sīkāka informācija

Novērtēšana

Reitings: +3

Hong Kong, Hong Kong Tramways VII № 109

Depo/Parks:Hong Kong Tramways
No...:2010-ie gs.
Modelis:Hong Kong Tramways VII
Pašreiz stāvoklis:Ekspluatēšanā
Iecelšana:Pasažieru
Piezīme:2010s ex Hong Kong Tramways VI; 1990s ex Hong Kong Tramways V
Built from 2009 on

EXIF

Model:Canon PowerShot SX50 HS
Artist Name:ymtram
Date and Time:23.11.2015 05:52
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:3.4
ISO Speed:800
Exposure Bias:–1 EV
Focal Length:4.3 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 1

03.08.2016 17:59 MSK
Saite
Ymtram · East Haven - Branford
Foto: 21531 · Neautoru materiālu moderators / Foto moderators / Kopīgs redaktors / Ziņu redaktors / Vietnes tulkošana (EN)
At the time of writing in 2016 roughly half of trams operated were the Sixth Generation cars from the 1980-1990s, mostly rebodied between 1987-1992. The other half of trams were of the newer VWF design, constructed from 2009 on. Gradual rebuilding of cars of the Sixth Generation into VWF cars is an ongoing process. Thus, if you want to ride older cars, your luck might run out within a few years. The newer cars sound nothing like the classic trams should sound, high-pitch chirping noise being major irritant.

For these and other details - see the new website on Hong Kong trams:
http://ymtram.mashke.org/china/hk/
+ Click on your language flag.

На момент написания данного текста в 2016 г. около половины парка трамваев составляли вагоны Шестого поколения производства 1980-1990-х гг., тогда как другую половину составляли вагоны более нового типа VWF, производимые начиная с 2009 г. Процесс поступательной перестройки вагонов Шестого поколения в вагоны VWF продолжается. Т.о. желающим покататься на старых вагонах желательно поторoпиться - до полной замены вагонов VI поколения остаётся несколько лет. Новые вагоны звучат совершенно не так, как должны звучать классические трамваи. В частности, раздражает назойливый писк на высоких тонах.

Эти и прочие детали - см. на новом сайте по Гонконгскому трамваю:
http://ymtram.mashke.org/china/hk/
+ Флаг выбора языка.
+1
+1 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.