TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Moscova, Am Nr. 1
  MoscovaAm Nr. 1 
Interior, vedere spre față

Autor: andzis           Dată: 30 iulie 2016 an, Sâmbătă

Statistici

Publicat 30.07.2016 18:01 MSK
Vizualizări — 1948

Informație detaliată

Votare

Evaluare: +81
Gardemarin+1
MPLovskiy_10064+1
DANA85NANA+1
TOXA+1
Yuriy Meshanskiy+1
Matesz001+1
frunzenecc+1
Головизин Сергей+1
Timofeiikarus+1
Aleksi+1
Серега Ф.+1
Виталий В+1
ЛВС-86К (8181)+1
Мамед+1
Яков Фёдоров+1
Амир Закиров+1
Petko21+1
Andrey Atom+1
Михаил_123+1
Alexandr Matr+1
Petroskoi+1
Navigator+1
death_infinity+1
Aleksandr Yakubenko+1
Игорь Букатин+1
Алексей Мякишев+1
Michal Isakov+1
Алексей Волков+1
Uncle Bens+1
Абрам+1
Киpeeв Андрей+1
пассат+1
Михаил Чукалов+1
Viktor_L+1
ViktorRy+1
Александр Рябов+1
Дмитрий Иванов+1
Seriy+1
railwayman+1
Луис+1
Кирилл Ефимов+1
bolani+1
Сергей_Мурманск+1
Федин Кирилл+1
Palal+1
Skoda 7 Tr+1
Антон Перебийніс-Моїсеєнко+1
Мышь Разумная+1
TRalex+1
Александр Vl+1
Андрей Захаров+1
Пикет+1
Натаныч+1
Андрей Дубовицкий+1
Serj+1
Денис Волотовский+1
Один интересующийся+1
IAGSoft+1
Andrey Foх+1
Т.Л.Н.+1
nss991+1
WEST+1
Andrey_Sheva+1
AVB+1
Vladimir Vill+1
Семен Семеныч+1
andreev+1
MaxFand+1
Artegz+1
Олег Бодня+1
Stanislav Dudnev+1
Клим Максим+1
Олег Черников+1
kamaz+1
MetroSim+1
Трёхгранка+1
Artemio+1
Шпекавыг+1
Владислав Лысов+1
Сергей Визгалов+1
R. S.+1

Moscova, Am Nr. 1

Depoul:National Museum of the Moscow Metro
Livrat:05.2015
Model:Am
Anul construcției:10.1934
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de muzeu
Observație:05.2015 ex Izmaylovo Yard; 1977 ex revenue service; 06.1954 ex Sokol Yard, A motor car; 1946 ex Severnoye Yard
История

Точная дата постройки — 27.08.1934 г. Секция 1-1001 была экспериментальной, в пассажирскую эксплуатацию не поступала.

• 10.1934: поступил в депо приписки ТЧ-1 "Северное"
• 1975: снят с пассажирской эксплуатации
• 1977: списан
• С 05.2015: отреставрирован и восстановлен на баланс как музейный

Формирование музейного состава

1-1031-21

Comentarii · 10

31.07.2016 13:29 MSK
Link
Nicio fotografie
Зёленые вставки - и есть тот самый легендарный линкруст?
+5
+5 / –0
31.07.2016 13:34 MSK
Link
Fotografii: 6828 · Redactor general
Да, в этом вагоне линкруст.
+5
+5 / –0
31.07.2016 17:10 MSK
Link
Palal · Tașkent
Fotografii: 2493
Вагон - красавец!
0
+0 / –0
31.07.2016 18:36 MSK
Link
Димарёк · Krasnoyarsk
Fotografii: 2
Да... Уже есть, оказывается, люди, кто в линкрустовых вагонах не ездил..
–1
+5 / –6
31.07.2016 18:44 MSK
Link
Palal · Tașkent
Fotografii: 2493
Цитата (Димарёк, 31.07.2016):
> Да... Уже есть, оказывается, люди, кто в линкрустовых вагонах не ездил..
>

Ну если человек из города где нет метро, то это не удивительно.
+11
+11 / –0
01.08.2016 01:22 MSK
Link
Fotografii: 6828 · Redactor general
Цитата (Димарёк, 31.07.2016):
> Да... Уже есть, оказывается, люди, кто в линкрустовых вагонах не ездил..

Мало того, многие и не помнят те светильники.
0
+0 / –0
01.08.2016 15:17 MSK
Link
Ватсон · Moscova
Nicio fotografie
Я помню... ездил ребенком по АПЛ, и даже ребенку было понятно, что ездит древний хлам. Даже поразился, как это до сих пор в Москве ходит... на родной в то время СЛ уже Ежики какой-то марки были (но с линкрустом), я в них тогда не разбирался...

На АПЛ и ФЛ всегда все старье дорабатывало.
0
+0 / –0
13.01.2022 10:14 MSK
Link
Fotografii: 3018
Народ, подскажите, по какой схеме сцеплялись 4 вагонные «Ашки»
0
+0 / –0
13.01.2022 21:14 MSK
Link
Fotografii: 6828 · Redactor general
Мотор-прицеп-иотор-прицеп.
0
+0 / –0
13.01.2022 22:25 MSK
Link
kemal · Kazan
Fotografii: 2
Моторный+прицепной сцепляются хвостами и образуют секцию. Далее эти секции сцепляют между собой в произвольном порядке.
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.