Консервація. До 1985 — Київ, Технікум МЕТ. 01.05.2013 ex Depot # 1; 01.09.2010 ex 1001
Переданий в 1985 р. з Київського технікума міського електротранспорту, в якому використовувався в якості наглядного посібника для студентів.
1985 г. — КВР з заміною кузова (з збереженням деяких елементів рідного кузова, в тому ж числі перегородки кабіни)
2000 г. — СР.
05.2012 — відсторонений від експлуатації.
07.2012—04.2013 — КВР в ТД № 1.
15.02.2022 — відсторонений від експлуатації (консервація)
Цитата (John Rambo 95, 29.07.2016): > Согласен! Было бы неплохо красить троллейбусы и в схемы Брно (103,105), Остравы (106,107), Злин(080,085-088). Разнообразие не помешает я думаю)
А зачем вообще копировать Шкодовские окрасы? Разве они идут ЗиУ? Я предпочитаю что-то наше классическое.
На 10 лет не получится,если стыки листов обшивки не обваривать сплошняком,шпаклевка трещины дает на этих стыках как ни шпаклюй,и все равно надо будет каждый год красить,даже если это будет супер-пупер автоэмаль.
Сплошным швом обшивку обварили только на 2209 и 1238.Вот эти машины был смысл окрасить дорогой краской.
链接