TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Харков, Tatra T3SU № 598
  Харков Tatra T3SU № 598  —  маршрут 26, СМЕ 598+599
 Tatra T3SU № 599  —  маршрут 26, СМЕ 598+599
Проспект Тракторобудівників

Автор: Saturn · Харков           Дата: 25 май 2016 г., сряда

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 25.05.2016 23:04 MSK
Разглеждан — 544

Подробна информация

Харков, Tatra T3SU № 598

Депо/Парк:КП «Салтовское трамвайное депо»
От...:12.1982
Модел:Tatra T3SU
Построен:1982
Заводски №:171512
Текущо състояние:Бракуван (2018)
Назначение:Пътнически
1982 — изначально поступил в Ленинское депо, инвентарный номер не получал, в декабре передан в Салтовское депо
до 1999 — СМЕ 598+599+600
с 1999 — СМЕ 598+599
04.2009 — КР ХВРЗ

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot SX30 IS
Время съёмки:25.05.2016 18:51
Выдержка:1/500 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:6.614 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

25.05.2016 23:47 MSK
Връзка
watchmaker · Харков
Няма снимки
Это фото запросто может быть доказательством преступления работников наших депо. Собранный по заводской схеме вагон в таком виде не должен был тронуться с места - не позволил бы контроль дверей, который на всех наших вагонах (кроме некоторых чехов) заблокирован, что ставит под угрозу жизни пассажиров.
–7
+3 / –10
26.05.2016 05:48 MSK
Връзка
Andrey_Sheva · Харков
Снимка: 1681 · Местен редактор
Цитата (watchmaker, 25.05.2016):
> Собранный по заводской схеме вагон в таком виде не должен был тронуться с места

Покажи на заводской схеме T3SU(важно!) в формировании задачи хода блок-контакты сигнализации положения дверей. Опиши детально прохождение задачи хода с номерами проводов и названиями блок-контактов и укажи какие из них - дверные
+6
+7 / –1
26.05.2016 05:56 MSK
Връзка
Снимка: 7639
Ну-во первых на родной схеме Т-3 такой блокировки не было,
а во-вторых, если бы она даже и была, то это ещё не означает что она отключена, т.к. в данном случае двери закрыты, сигнализация погасла, значит контакты блокировки (если бы они были) дали бы разрешение на ход.
В данном случае просто не отрегулирован привод, т.е. контакты дверного привода, длина тяг, скорость закрытия и т.д., причин может быть много.
+6
+6 / –0
26.05.2016 09:05 MSK
Връзка
Снимка: 52
Недозакрытые двери - это уже давно фишка харьковских Т3.
+1
+3 / –2

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.