Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Moszkva, KTP-1 — 158
  Moszkva KTP-1 — 158  —  Поезд 112-158
Трамвайно-ремонтный завод (ТРЗ) (музейная площадка)

Készítette: Дмитрий Касаткин · Moszkva           Dátum: 21 május 2016 ., szombat

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Publikálva 21.05.2016 19:23 MSK
Megtekintések — 1513

Részletes adatok

Szavazás

Értékelés: +82
ЛиАЗиУ+1
Hikitka+1
FanUmbrella+1
ЛВС-86К (8181)+1
tatra t4su+1
BOSS+1
Илюха_ЛэП+1
Владимир Мартынов+1
Сергей Валерьевич+1
Seriy+1
Alexandr Matr+1
Mitay+1
Ivan Voiteshonok+1
Александр Колесников+1
Олег Бодня+1
Iron Horse+1
Danya+1
Дима Ягодкин+1
Александров Николай+1
railman_uz+1
Абрам+1
Ник Харлей+1
Дмитрий Денисенко+1
Сергей Небораков+1
Глеб Станиславович+1
Пашка+1
MMG+1
Диман из КТМ-5+1
Виталий В+1
Кузнецов Максим+1
СтаС+1
Дим+1
Иван Шишкин+1
Александр Vl+1
Лев Мощевитин+1
Даниил95+1
Daniel Košťál+1
Сергей Лапин+1
Женяй Огонь+1
Andrew Gri-Shen+1
Sentinel+1
Андрей Дубовицкий+1
Semën Kuznetsov+1
Игорь Букатин+1
Андрей Захаров+1
AVB+1
Т.Л.Н.+1
Аркадий Новожилов+1
Andrey_Sheva+1
kamaz+1
Александр Конов+1
татр-т6б5+1
Томич+1
Serj+1
Дмитрий Иванов+1
vania256+1
maks ivanovo+1
Илья Марченко+1
RGB+1
Кирилл Величко+1
Eugen1988+1
Novert Байкальский+1
Dima61+1
Nikolay Ryzhov+1
Головизин Сергей+1
Siachoquero+1
Вололя+1
Пикет+1
Александр Рябов+1
Алексей+1
Владислав Лысов+1
Artegz+1
Андрэ+1
вадя 2017+1
tavalex2007+1
Дамир Абдуллин+1
Алекс (ТатраТ3)+1
Иван Петраков+1
Сэм+1
verbounty+1
Яковлев Александр+1
Александр Шанин+1

Moszkva, KTP-1 — 158

Kocsiszín/üzem:A collection of historical trams
kezdete:26.02.1999
típus:KTP-1
Gyártási év:1956
Gyári szám:1896
Aktuális állapot:Átszámozva vagy átállomásítva (04.2018)
Üzemmód:Nosztalgia
Megjegyzés:Поезд 112-158. 26.02.1999 ex Tula, 158; 05.1987 ex TDKr; 17.10.1975 ex # 1; 1959 ex TDKr. 04.2018 to 1002

Kommentek · 11

21.05.2016 20:27 MSK
Link
Képek: 97
Что с этой сцепкой планируют сделать? Неужели восстановить?
+8
+8 / –0
22.05.2016 10:08 MSK
Link
Pafawag · Cseljabinszk
Nincsenek képek
Не думаю, что там есть, что восстанавливать... Сгнил весь, местами металл сильно раскрошился.
–1
+1 / –2
22.05.2016 10:09 MSK
Link
Pafawag · Cseljabinszk
Nincsenek képek
Действительно, лучше бы в Туле оставили. Там его хотя бы покрасили.
+5
+7 / –2
22.05.2016 12:12 MSK
Link
Képek: 2003 · Főszerkesztő-helyettes
Я думаю всё будет ОК. И до него очередь дойдёт.
+9
+9 / –0
22.05.2016 13:23 MSK
Link
Képek: 313
Цитата (Аксёнов Дмитрий, 22.05.2016):
> И до него очередь дойдёт.

Очередь в порезку? Да при таком отношении даже до порезки не дойдёт - сам в труху развалится.
+5
+5 / –0
22.05.2016 13:29 MSK
Link
Képek: 4437 · Városi adatszerkesztő
Цитата (Антон Чиграй, 22.05.2016):
> Очередь в порезку? Да при таком отношении даже до порезки не дойдёт - сам в труху развалится.

Ну, справедливости ради, 0320 был примерно в аналогичном состоянии, однако восстановили на СВАРЗе его вполне неплохо. Так что и для этого поезда шансы есть. Правда КТМ-1 в своё время поступил из Тулы без ТЭДов...
+7
+7 / –0
22.05.2016 19:15 MSK
Link
Pafawag · Cseljabinszk
Nincsenek képek
Интересно, где найдут оригинальные ТЭДы?
+3
+3 / –0
22.05.2016 20:45 MSK
Link
Ветеран · Zaporizzsja
Nincsenek képek
Интересно а какие стоят на одесском КТМе
+2
+2 / –0
22.05.2016 21:24 MSK
Link
Pafawag · Cseljabinszk
Nincsenek képek
Либо оригинальные, либо от МТВ-82 или что-нибудь аналогичное.
+2
+2 / –0
23.05.2016 11:29 MSK
Link
Ветеран · Zaporizzsja
Nincsenek képek
Хотя он может при переключении контроллера ручкой реверса по двигателям ехать не спеша на одном двигателе с прицепом и полностью груженном Опробовано самим и не один раз А значит может иметь один двигатель Что скажут одесситы
0
+0 / –0
23.05.2016 17:38 MSK
Link
Pafawag · Cseljabinszk
Nincsenek képek
Один двигатель... Как у щербинкинской СР3-1668.
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.