Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Moscow, SVARZ RT-3 # 3490; Moscow — 117 year Moscow tram anniversary parade on April 16, 2016
  MoscowSVARZ RT-3 # 3490 
117 year Moscow tram anniversary parade on April 16, 2016
Улица Даниловский Вал

Kuvaaja: Никита Лапин · Moscow           Kuvauspäivä: 16 huhtikuuta 2016 v., lauantai

Tilastot

Julkaistu 16.04.2016 22:44 MSK
Näyttökerrat — 631

Tarkemmat tiedot

Moscow, SVARZ RT-3 # 3490

Liikennöitsijä/varikko:A collection of historical trams
Tulo:04.2016
Malli:SVARZ RT-3
Valmistettu:05.1984
Sarjanumero:3
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Museokulkuneuvo
Huom.:Рельсотранспортёр. 04.2016 ex 0223; 09.1994 ex 3490

Kameran asetukset

Model:X20
Copyright Information:
Date and Time:16.04.2016 12:18
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:250
Focal Length:28.4 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 3

17.04.2016 21:47 MSK
Linkki
Kuvat: 180
Вот очередной пример служебного вагона с полупантографом. При том, что что когда их делали, все остальные обычные линейные вагоны были с пантографами.
С чем это связано? На служебных вагонах безопасней было испытывать более прогрессивный вид токоприемников?
+1
+1 / –0
17.04.2016 21:58 MSK
Linkki
Kuvat: 1003
На служебные вагоны не всегда влезал стандартный пантограф ,вот и приходилось что-то придумывать.
+2
+2 / –0
17.04.2016 21:58 MSK
Linkki
Kuvat: 4444 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Цитата (ЛВС-90, 17.04.2016):
> Вот очередной пример служебного вагона с полупантографом. При том, что что когда их делали, все остальные обычные линейные вагоны были с пантографами.
> С чем это связано? На служебных вагонах безопасней было испытывать более прогрессивный вид токоприемников?

Просто этот вагон строил СВАРЗ и он же изготавливал эти полупантографы. Собственно в Москве и обычные Татры после капитального ремонта на СВАРЗе массово ходили с такими же полупантографами. После 1976 года СВАРЗ перестал делать трамваям капитальный ремонт (перейдя на капитальный ремонт автобусов) и массовое применение полупантографов в Москве сошло на нет.
+5
+5 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.