TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Гродна, БКМ 20101 № 21
  ГроднаБКМ 20101 № 21  —  маршрут 3
 БКМ 20101 № 135 
БКМ 20101 № 146  —  в депо
 ЗиУ-682Г-016.02 № 66  —  маршрут 15
 БКМ 32102 № 100 
БКМ 32102 № 103  —  маршрут 9
 БКМ 20101 № 128  —  маршрут 2
 БКМ 20101 № 60  —  в депо
 БКМ 20101 № 131  —  маршрут 3, в депо
 ЗиУ-682Г-016 (017) № 67  —  маршрут 6
 БКМ 20101 № 142  —  маршрут 7
Вуліца Сацыялістычная
Простой из-за ДТП на перекрёстке улиц Социалистическая и Кирова

Аўтар: Натаныч · Мінск           Дата: 16 чэрвеня 2014 г., панядзелак

Статыстыка

Апублікавана 06.04.2016 01:07 MSK
Праглядаў — 594

Падрабязная інфармацыя

Гродна, БКМ 20101 № 21

Дэпо / Парк:ОАО «Автобусный парк г. Гродно»
Мадэль:БКМ 20101
Пабудаваны:01.2011
Заводскі №:371
VIN:Y3J201010A0000371
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:Резервный
Работал на маршруте №2,№8 по разрывному графику

EXIF

Модель камеры:Canon EOS 1100D
Время съёмки:16.06.2014 20:23
Выдержка:1/125 с
Диафрагменное число:7.1
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:18 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 5

06.04.2016 16:22 MSK
Спасылка
tram177 · Сызрань
Няма фота
Неслабая колонна. Интересно, долго ли стоял этот "караван" и сколько потеряло доходов троллейбусное управление?
0
+0 / –0
06.04.2016 17:55 MSK
Спасылка
AlexZiU · Гродна
Фота: 880
Да это ещё не очень много, для того количества маршрутов которое проходит там.
+1
+1 / –0
06.04.2016 18:07 MSK
Спасылка
R. S. · Варшава
Фота: 3047 · Лакалізацыя (BE)
Само ДТП: http://busphoto.ru/photo/128813/

Цитата (tram177, 06.04.2016):
> долго ли стоял этот "караван"

В районе часа.

Цитата (AlexZiU, 06.04.2016):
> Да это ещё не очень много

Хвост растянулся до площади.
0
+0 / –0
06.04.2016 18:54 MSK
Спасылка
Фота: 5903
А штанги зачем снимать? У нас не снимают при таких простоях
0
+0 / –0
06.04.2016 20:13 MSK
Спасылка
AlexZiU · Гродна
Фота: 880
Я в курсе о протяженности колонны, и для этого участка это не очень много.
Это правило такое и должно выполняться везде. Связано с тем, что на фидере аатомат выбивать будет от большой нагрузки. Штанги стоят на линии только у первого троллейбуса, а за ним плстепенно ставят остальные.
+2
+2 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.