Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Žytomyr, ZiU-682V-012 [V0A] # 2275
  ŽytomyrZiU-682V-012 [V0A] # 2275 
Трамвайно-тролейбусне депо № 2
Машина полностью прошла кузовные и покрасочные работы. Осталось только наладить электрическую и механическую часть. И уже совсем скоро этот красавец выедет на обкатку. Вот такие замечательные машины собственной сборки мы имеем благодаря руководству ЖТТУ и мастерам с "золотыми" руками. Большое спасибо за работу!

Kuvaaja: Виктор Житомирский           Kuvauspäivä: 3 maaliskuuta 2016 v., torstai

Tilastot

Julkaistu 08.03.2016 21:26 MSK
Näyttökerrat — 744

Tarkemmat tiedot

Žytomyr, ZiU-682V-012 [V0A] # 2275

Liikennöitsijä/varikko:Tram and Trolleybus depot # 2
Tulo:02.10.1989
Malli:ZiU-682V-012 [V0A]
Valmistettu:09.1989
Sarjanumero:33654
VIN:XTU682В0А00033654
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Matkustajaliikenteeseen::09.10.1989
06.2007—05.2008 — СР.
19.07.2010 — переданий в ТД № 1 разом з іншими тролейбусами працюючими в той момент на маршрутф № 9.
20.07.2012 — повернутий в ТТД № 2.
04.2015—04.2016 — КВР.
01.03—19.05.2022 — не працював.
03.01—30.09.2024 — СР в ТД № 1

Встановлена інфосистема "Гранато" (2017)

Kameran asetukset

Model:NIKON D3100
Date and Time:03.03.2016 16:38
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:3.8
ISO Speed:400
Focal Length:21 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 4

09.03.2016 21:26 MSK
Linkki
TROLZA 5265 · Krivoi Roh
Ei kuvia
Окраска напомнилаhttp://transphoto.ru/photo/887229/
0
+0 / –0
09.03.2016 21:31 MSK
Linkki
Kuvat: 477
Цитата (TROLZA 5265, 09.03.2016):
> краска напомнилаhttp://transphoto.ru/photo/887229/

Так это именно копия Пльзеня))) У нас ихние 14Тр же тоже курсируют.
0
+0 / –0
10.03.2016 08:20 MSK
Linkki
Лева · Donetsk
Kuvat: 3
Это точно,но думаю что в Кривом Рогу К/Р зиушки покруче будут
0
+0 / –0
10.03.2016 10:29 MSK
Linkki
Kuvat: 477
Ну тут несколько причин, но основная - маленький бюджет предприятия (Ср проводят за свой счёт). До конца года будет выведено на маршрут ещё 5 таких машин.
+1
+1 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.