TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Jîtomîr, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 2275
  JîtomîrZiU-682V-012 [V0A] Nr. 2275 
Трамвайно-тролейбусне депо № 2
Машина полностью прошла кузовные и покрасочные работы. Осталось только наладить электрическую и механическую часть. И уже совсем скоро этот красавец выедет на обкатку. Вот такие замечательные машины собственной сборки мы имеем благодаря руководству ЖТТУ и мастерам с "золотыми" руками. Большое спасибо за работу!

Autor: Виктор Житомирский           Dată: 3 martie 2016 an, Joi

Statistici

Publicat 08.03.2016 21:26 MSK
Vizualizări — 744

Informație detaliată

Jîtomîr, ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 2275

Depoul:Tram and Trolleybus depot # 2
Livrat:02.10.1989
Model:ZiU-682V-012 [V0A]
Anul construcției:09.1989
Numărul de serie:33654
VIN:XTU682В0А00033654
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:09.10.1989
06.2007—05.2008 — СР.
19.07.2010 — переданий в ТД № 1 разом з іншими тролейбусами працюючими в той момент на маршрутф № 9.
20.07.2012 — повернутий в ТТД № 2.
04.2015—04.2016 — КВР.
01.03—19.05.2022 — не працював.
03.01—30.09.2024 — СР в ТД № 1

Встановлена інфосистема "Гранато" (2017)

Setările camerei foto

Model:NIKON D3100
Date and Time:03.03.2016 16:38
Exposure Time:1/500 sec
Aperture Value:3.8
ISO Speed:400
Focal Length:21 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 4

09.03.2016 21:26 MSK
Link
TROLZA 5265 · Krîvîi Rih
Nicio fotografie
Окраска напомнилаhttp://transphoto.ru/photo/887229/
0
+0 / –0
09.03.2016 21:31 MSK
Link
Fotografii: 477
Цитата (TROLZA 5265, 09.03.2016):
> краска напомнилаhttp://transphoto.ru/photo/887229/

Так это именно копия Пльзеня))) У нас ихние 14Тр же тоже курсируют.
0
+0 / –0
10.03.2016 08:20 MSK
Link
Лева · Donețk
Fotografii: 3
Это точно,но думаю что в Кривом Рогу К/Р зиушки покруче будут
0
+0 / –0
10.03.2016 10:29 MSK
Link
Fotografii: 477
Ну тут несколько причин, но основная - маленький бюджет предприятия (Ср проводят за свой счёт). До конца года будет выведено на маршрут ещё 5 таких машин.
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.