TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Tver, Tatra T3SU (2-door) Nr. 293; Tver, Tatra T3SU (2-door) Nr. 264; Tver — Old photos (1917–1991)
  Tver Tatra T3SU (2-door) Nr. 293  —  Traseu 7, СМЕ 293+294
 Tatra T3SU (2-door) Nr. 264  —  Traseu 9, СМЕ 263+264
Old photos (1917–1991)
Тверской проспект
Источник: группа "Новостройки Твери" в социальной сети "Вконтакте" (http://vk.com/tverbuilding)

Publicat de D-Ch · Tver           Dată: 1978 an or earlier

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 01.02.2016 17:58 MSK
Vizualizări — 1415

Informație detaliată

Tver, Tatra T3SU (2-door) Nr. 293

Depoul:Tramway depot #1
Livrat:1974
Model:Tatra T3SU (2-door)
Anul construcției:1974
Numărul de serie:163031
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (1978) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:1988
Observație:СМЕ 293+294. 1978 to #2, 251

Tver, Tatra T3SU (2-door) Nr. 264

Depoul:Tramway depot #2
Livrat:1972
Model:Tatra T3SU (2-door)
Anul construcției:1972
Numărul de serie:160923
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (1978) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:1986
Observație:1978 to 244

Setările camerei foto

Arătați datele EXIF

Comentarii · 7

01.02.2016 19:42 MSK
Link
Fotografii: 723
1) Фото сделано не позднее 78 года, т.е до перенумерации.
2) Вагоны со "скворечниками" появились в 77-м, т.е. на снимке 77-78 год.
3) 264 привязан не к тому профилю.
Mulţumesc! Acest comentariu a fost luat în considerare
0
+0 / –0
02.02.2016 12:54 MSK
Link
in_the_boxx · Vilnius
Fotografii: 3 · Traducerea interfeței (RO)
по количеству вагонов - примерно весь сегодняшний трамвайный выпуск Твери в одном кадре?
+1
+1 / –0
09.03.2020 00:31 MSK
Link
Fotografii: 17
1) Скорее всего, 1978 г., потому что на вагоне со «скворечником» спереди не нанесён бортовой номер. Известно, что трёхдверки по прибытии получили временные номера, возможно, начиная с 392 (точно никто не помнит), которые наносились на боковые стёкла, и так и ходили до перенумерации.
2) 264 перепривяжите к вагону 1972 г. в., который потом стал 244, СМЕ 263+264 -> 243+244.
+1
+1 / –0
09.03.2020 17:35 MSK
Link
Fotografii: 723
Цитата (Alexey Kholmogorov, 09.03.2020):
> трёхдверки по прибытии получили временные номера, возможно, начиная с 392 (точно никто не помнит)

Точно с 392. Причем системы нумеровались 392+393, 394+395 и т.д., т.е. первый вагон чётный. Не помню только, сколько вагонов тогда пришло.
0
+0 / –0
10.02.2025 02:29 MSK
Link
Kazak91 · Moscova
Fotografii: 5 · Redactor local
Это вид с Нового моста на Тверской проспект?
+1
+1 / –0
10.02.2025 05:42 MSK
Link
Fotografii: 723
Совершенно верно.
+1
+1 / –0
10.02.2025 05:53 MSK
Link
Fotografii: 723
у 264 неверная привязка. Вот нужный профиль: https://transphoto.org/vehicle/373361/
Mulţumesc! Acest comentariu a fost luat în considerare
+2
+2 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.