TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Тверь, Tatra T3SU (двухдверная) № 293; Тверь, Tatra T3SU (двухдверная) № 264; Тверь — Старые фотографии (1917—1991)
  Тверь Tatra T3SU (двухдверная) № 293  —  маршрут 7, СМЕ 293+294
 Tatra T3SU (двухдверная) № 264  —  маршрут 9, СМЕ 263+264
Старые фотографии (1917—1991)
Тверской проспект
Источник: группа "Новостройки Твери" в социальной сети "Вконтакте" (http://vk.com/tverbuilding)

Качено от D-Ch · Тверь           Дата: 1978 г. или по-рано

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 01.02.2016 17:58 MSK
Разглеждан — 1415

Подробна информация

Тверь, Tatra T3SU (двухдверная) № 293

Депо/Парк:Трамвайное депо №1
От...:1974
Модел:Tatra T3SU (двухдверная)
Построен:1974
Заводски №:163031
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (1978) Бракуван
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):1988
Забележка:СМЕ 293+294. С 1978 — Депо №2, 251

Тверь, Tatra T3SU (двухдверная) № 264

Депо/Парк:Трамвайное депо №2
От...:1972
Модел:Tatra T3SU (двухдверная)
Построен:1972
Заводски №:160923
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (1978) Бракуван
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):1986
Забележка:С 1978 — 244

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

01.02.2016 19:42 MSK
Връзка
Crazy Engineer · Тверь
Снимка: 723
1) Фото сделано не позднее 78 года, т.е до перенумерации.
2) Вагоны со "скворечниками" появились в 77-м, т.е. на снимке 77-78 год.
3) 264 привязан не к тому профилю.
Благодарим ви! Коментара е взет под внимание
0
+0 / –0
02.02.2016 12:54 MSK
Връзка
in_the_boxx · Вилнюс
Снимка: 3 · Превод на сайта (RO)
по количеству вагонов - примерно весь сегодняшний трамвайный выпуск Твери в одном кадре?
+1
+1 / –0
09.03.2020 00:31 MSK
Връзка
Alexey Kholmogorov · Тверь
Снимка: 17
1) Скорее всего, 1978 г., потому что на вагоне со «скворечником» спереди не нанесён бортовой номер. Известно, что трёхдверки по прибытии получили временные номера, возможно, начиная с 392 (точно никто не помнит), которые наносились на боковые стёкла, и так и ходили до перенумерации.
2) 264 перепривяжите к вагону 1972 г. в., который потом стал 244, СМЕ 263+264 -> 243+244.
+1
+1 / –0
09.03.2020 17:35 MSK
Връзка
Crazy Engineer · Тверь
Снимка: 723
Цитата (Alexey Kholmogorov, 09.03.2020):
> трёхдверки по прибытии получили временные номера, возможно, начиная с 392 (точно никто не помнит)

Точно с 392. Причем системы нумеровались 392+393, 394+395 и т.д., т.е. первый вагон чётный. Не помню только, сколько вагонов тогда пришло.
0
+0 / –0
10.02.2025 02:29 MSK
Връзка
Kazak91 · Москва
Снимка: 5 · Местен редактор
Это вид с Нового моста на Тверской проспект?
+1
+1 / –0
10.02.2025 05:42 MSK
Връзка
Crazy Engineer · Тверь
Снимка: 723
Совершенно верно.
+1
+1 / –0
10.02.2025 05:53 MSK
Връзка
Crazy Engineer · Тверь
Снимка: 723
у 264 неверная привязка. Вот нужный профиль: https://transphoto.org/vehicle/373361/
Благодарим ви! Коментара е взет под внимание
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.